Bukefalos 28 år!

PANIK!!! Min katt åt upp mina piller!!

Marlan

Trådstartare
Hade precis tagit fram mina piller och lagt dom på bänken i badrummet, går ut i köket för att ta mitt te. När jag kommer tillbaka ligger min katt på bänken och pilerna är borta!!
Vad gör jag??

Pillerna det handlar om är en p-pilla och en ceterizin 10 mg :crazy:

Vad ska jag göra?
Är det akut in till Djursjukhuset i HBG nu eller??:crazy:

** Haha.... snacka om att förhasta sig.... har hittat pillerna och katten mår bra ;)**
 
Senast ändrad:
Sv: PANIK!!! Min katt åt upp mina piller!!

Min hund åt upp nästan en hel karta p-piller för mig, men när jag ringde till sjukhuset sa dem "det är ingen fara" och rätt hade dem, hände ingenting :P Kanske är anorlunda på katt?
 
Sv: PANIK!!! Min katt åt upp mina piller!!

Katter brukar sällan äta p-piller gissar jag, många är dock gångerna mina katter hittat kartan eller ibland bara ett piller och slagit in den under bord, stolar och kylskåp. :p
 

Liknande trådar

Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 411
Senast: Viva
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 207
Senast: Sasse
·
Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
15 984
Senast: Badger
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 021

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp