Pappa åkt in med ambulans till sjukhuset

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstod inte riktigt på mamma vad det var, nåt med magen, tryck upp i bröstet, feber och högt blodtryck.
Mamma ville absolut inte att jag skulle åka in, jag ville åka för att hon ska slippa sitta där ensam, pappa struntar jag faktiskt i :o. Han har bränt sina broar allt för många ggr.

:( det är jobbigt ha så här många motstridiga känslor. Orkar inte känslomässigt engagera mig i min "käre" far (han engagerar sig ju inte i nån annan) samtidigt som jag lider med mamma att hon ska behöva ta hand om honom ensam.

Suck, vet inte vad jag ska göra
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 620
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Idag var det Hovstadag, för att hälsa på pappsen och mammsen... :heart Okey... Chauffören satt i bilen utanför min port på framsidan...
Svar
0
· Visningar
572
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag är glad över att jag är frisk, och att mina nära och kära lever och är friska. Men det faktum att jag är glad och tacksam över det...
Svar
0
· Visningar
907
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Först och främst måste jag verkligen tala om hur otroligt lättad jag är nu när vi fått mer timmar på dotterns förskola. Stressen gick...
Svar
15
· Visningar
1 942
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp