Parfymtips - förnyelse behövs!

Capel

Trådstartare
Ja - så inser jag att jag "behöver/vill" byta parfym.. har använt samma sorter i ÅRATAL :nailbiting:

Vill ändå inte byta inriktning men nog borde det finnas någon ny sort till mig?

Jag använder idag - och jag vill ha tips på parfym i denna "genre"

DKNY - Be Delicious
Calvin Klein - Eternity

Vill inte ha alltför "söt" eller för "tung".. helt enkelt något som passar dagligdags till en inte alltför ung donna.. :D
 
DKNY har ju flera varianter, vilken har du? Jag har både den ljusgröna (den som luktar äpple), en rosa (körsbär) och ytterligare en rosa som luktar något mer "festligt" kanske (hjärtformad flaska, vet inte riktigt vad det ska föreställa för doft).
 
Ja - så inser jag att jag "behöver/vill" byta parfym.. har använt samma sorter i ÅRATAL :nailbiting:

Vill ändå inte byta inriktning men nog borde det finnas någon ny sort till mig?

Jag använder idag - och jag vill ha tips på parfym i denna "genre"

DKNY - Be Delicious
Calvin Klein - Eternity

Vill inte ha alltför "söt" eller för "tung".. helt enkelt något som passar dagligdags till en inte alltför ung donna.. :D

Chloé rekommenderar jag. Deras klassiska "original". Finns flera versioner som byts ut lite då och då som också brukar dofta gott.
Men just deras signaturdoft är lätt, frisk och passar när som helst på dygnet.
 
DKNY har ju flera varianter, vilken har du? Jag har både den ljusgröna (den som luktar äpple), en rosa (körsbär) och ytterligare en rosa som luktar något mer "festligt" kanske (hjärtformad flaska, vet inte riktigt vad det ska föreställa för doft).
Jag har tre olika Dkny, rosa - grön - gul. Använder mest den rosa och gröna, den gula passar inte mig
 
Rituals har jätte goda parfymer. Finns en ljusrosa som kan stämma in. Kommer dock inte ihåg vad den heter. Men dom sitter väldigt bra tycker jag och luktar inte allt för starkt.
 
Rituals har jätte goda parfymer. Finns en ljusrosa som kan stämma in. Kommer dock inte ihåg vad den heter. Men dom sitter väldigt bra tycker jag och luktar inte allt för starkt.
OK! Ska till Sthlm C på Måndag - vet att Rituals ligger där så jag får gå dit och kika/lukta! :up: Tack för tipset!
 

Liknande trådar

Äldre Försöker ändra mig själv till att bli lite mer minimalisk i prylväg, och sitter om och om igen och intalar mig själv att jag inte måste...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
15 343
Senast: Inte_Ung
·
S
Hundhälsa Hej!! Jo det är så att jag kan behöva lite stöd och råd. Min familj har haft en småhund förut men han dog för rätt många år sen. Nu ska...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: Lenis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp