Bukefalos 28 år!

Passa in poponcini bett!

Eme_liie

Trådstartare
Detta bettet ser ju lite annorlunda ut fick inga jätte bra svar från återförsäljaren. Så vad tycker ni skall man gå upp en storlek?? Jag funderar på om det kommer bli lite mycket friktion i mungipan när det ligger så väldigt tätt in på men en storlek större så kanske det blir super stort?

Vad säger ni som testat och har detta bett?? Hur skall det sitta?

20140311-154147.jpg

20140311-154154.jpg

20140311-154202.jpg

20140311-154209.jpg
 
Sv: Passa in poponcini bett!

Jag upplever dom som små i storlekarna. En ponny som har 10,5 i rakt metallbett har jag 11,5 i poponicini, och ett XX som har 11,5 cm i rakt har 12,5 i poponocini.
 
Sv: Passa in poponcini bett!

Tack för svar då gör jag så att jag skickar tillbaka detta och byter storlek.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Vi har köpt en ponny, och förra ägarna berättade vad hon hade för storlek på bettet, men vi som nyblivna hästägare råkade köpa...
Svar
5
· Visningar
1 090
Senast: Dessie2010
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 801
Senast: Hellhound
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 578
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp