photobucket

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tibra

Trådstartare
Är det gratis att vara medlem och ladda upp bilder/filmer på fhotobucket..? Dessutom.. är det nån som kan beskriva isåfall hur man gör :)
 
Sv: photobucket

Det är gratis..VArför läser du inte instruktionerna ? Jag själv när jag började med Photobucket visste ingenting om hur man gjorde, därför ägnade jag mig lite tid till att verkligen läsa vad som stod. Prova, det är enklare än vad man tror vid första anblicken.
 
Sv: photobucket

Jag håller med Mynta2 och det är alldeles för många bildfrågor på forumet återigen. Bildfrågor har en egen nålad tråd under datorforumet om man inte själv kan läsa sig till instruktioner på annat håll.

/Erica - moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
723
Senast: bettysmatte
·
Hemmet jag har ett motiv som jag skulle vilja virka till en grytlapp. Har inte virkat på 300 år. Men. Finns det någonstans man kan ladda upp...
Svar
2
· Visningar
316
Senast: Stinaelin
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
636
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Unghunden äter Mush. Vi ska åka bort några dagar om ett tag, jag kan inte ha med fryst mat. Jag antar att jag får ta lite tid och fasa...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp