photobucket

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tibra

Trådstartare
Är det gratis att vara medlem och ladda upp bilder/filmer på fhotobucket..? Dessutom.. är det nån som kan beskriva isåfall hur man gör :)
 
Sv: photobucket

Det är gratis..VArför läser du inte instruktionerna ? Jag själv när jag började med Photobucket visste ingenting om hur man gjorde, därför ägnade jag mig lite tid till att verkligen läsa vad som stod. Prova, det är enklare än vad man tror vid första anblicken.
 
Sv: photobucket

Jag håller med Mynta2 och det är alldeles för många bildfrågor på forumet återigen. Bildfrågor har en egen nålad tråd under datorforumet om man inte själv kan läsa sig till instruktioner på annat håll.

/Erica - moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
257
Senast: MiniLi
·
Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 511
Senast: co-SMAD4
·
IT & mobiler Hej Jag undrar om någon känner till ett program eller app som är gratis/billigt där man kan censurera ansikten i videoklipp? Jag vill...
Svar
4
· Visningar
251
Senast: Twihard
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
277
Senast: sicx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp