Bukefalos 28 år!

"Pimpa" handväska

kopur

Trådstartare
Många handväskor som säljs idag har någon rolig "accessoar" som en tofs eller något "bling" - ungefär som en stor berlock hängande på utsidan. Jag skulle vilja "pimpa" en handväska jag redan har på liknande sätt, finns det något företag som säljer den typen av "accessoarer" (eller vad de nu kan kallas)?
 
Sv: "Pimpa" handväska

Sök på väsksmycken.

Själv har jag en rätt stor prydnad som härstammar från Panduro, det är nog egentligen ett halsbandshänge (avlångt silvrigt hjärta) som sitter i en kullänk och pryder min stora datorväska.
 
Sv: "Pimpa" handväska

TACK för tipset - "väsksmycke" verkar vara det magiska ord jag sökte!!! :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ADD och autism och har aldrig förstått tjusningen med fysisk ansträngning - i stunden är det enbart obehagligt. Träning hänger...
2
Svar
27
· Visningar
1 823
Senast: Mkb
·
Kultur Vilka födelsedagssånger finns det? Vet ni någon udda som inte så många kan? Jag känner till "ja må du leva", "happy birthday", "med en...
Svar
18
· Visningar
1 111
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 686
Senast: verser
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 139
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp