Bukefalos 28 år!

plask o lek

Status
Stängd för vidare inlägg.

marieka

Trådstartare
nån som vet om man som förälder ska var a,med i bassängen eller sitta och titta på? Måste veta om jag ska köpa nya badkläder....
 
Sv: plask o lek

Det är nog olika på olika ställen skulle jag tro..
På VÅR simhall finns två varianter:
lek o plask MED förälder (ca 2-4 år)
lek o plask utan förälder, när de verkar mogna nog för att vara i bassängen utan förälder..
 
Sv: plask o lek

Det är nog som Ameo sa på de flesta ställena tror jag.

När jag gick på plask o lek så var mamma med de första åren tills jag kunde allt basic och kände mig trygg i bassängen sen fortsatte jag gå i många år till och då satt mamma o tittade på bredvid bassängen alt hämtade mig efter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 183
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 037
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Jag är lite kluven i frågan hurvida man som förälder bör lägga sig i sitt barns vänskapsrelationer och i vilken grad man ska försöka...
Svar
6
· Visningar
1 909
Senast: Mois
·
Hemmet Jag måste köpa en ny luftavfuktare, för den vi har luktar bränt... :nailbiting: Det är ju en djungel, nån som har ngt tips? Den ska stå...
Svar
4
· Visningar
355
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Personalmöten
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp