Bukefalos 28 år!

Poco Nifty Man avkommor

malinsnoops

Trådstartare
Ni som har en avkomma efter honom eller vet något om hans avkommor, hur tycker ni att de är? Extriört, mentalt osv osv. Berätta gärna allt ni vet. Berätta också gärna hur gamla de är och hur de är i träning (om de har åldern inne). Funderar på att ev. betäcka mitt sto e: Crimson Catalyst ue: Par Three med honom. Vad tror ni om det?
:bow:
 
Sv: Poco Nifty Man avkommor

Är det ingen här som har erfarenhet av hans avkommor? Det ska ju vara ganska många av dem har jag förstått. Berätta vad ni tycker och vet :D
 
malinsnoopmmpost: 11674161 skrev:
Sv: Poco Nifty Man avkommor

Är det ingen här som har erfarenhet av hans avkommor? Det ska ju vara ganska många av dem har jag förstått. Berätta vad ni tycker och vet :D
Jag puttar upp en gammal tråd.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 746
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
926
Senast: Habina
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 563
Övr. Katt Jag är i valet och kvalet om jag ska skaffa katt, behöver lite hjälp och råd tror jag :confused: flyttade till hus i somras och känner...
Svar
16
· Visningar
2 110
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp