Bukefalos 28 år!

Ponny utställning?

F

flummdumm

Hej!
Igår kom jag hem från New Forest SM och där har jag haft den roliga upplevelsen att ställa ut min ponny :) Trots en spänd och något olydig ponny fick vi 38 poäng ( varav 9 på skritten :D ). Tänkte därför kolla om någon vet om någon mer utställning som ligger nära eller i allafall hyfsat nära uppsala eller stockholms trakten ( alltså inte nere i skåne :P ) Antingen en New Forest utställning eller en utställning för alla raser. Han är valack så vi kan inte åka på hingst eller sto utställningar :P
 
Sv: Ponny utställning?

kolla kalendern på spaf.se för att hitta lokalutställningar för alla raser. Här i roslagen (norrtälje) har vi ett par stycken varje år. Även sthlms-klubben har en del. Borde finnas fler klubbar runt uppsala och gävle också som anordnar :)

Jag har också en valack men ställer bara ut om det är i norrtälje. Längre åker jag om det är ridklasser också och då ställer jag även ut när jag ändå är där. Men jag åker aldrig långt för att enbart ställa ut då jag har en valack.

39p har vi fått som mest :)
 

Liknande trådar

Avel Hej, jag skulle vilja ha tips om hopphingstar att betäcka mitt D-ponny sto med! Meningen är att helst få fram en framtida tävlingshäst...
2
Svar
24
· Visningar
3 554
Avel Hej, Har en New Forest valack född 2007 som deltagit i regionalt treårstest med mycket fint omdöme i hoppning. Funderar därför starkt...
Svar
9
· Visningar
1 714
Senast: Anna Lilja
·
L
Avel Har ett tyskimporterat sto på 170 cm -99. premiesto och avelsgodkänd i tyskland där hon också fått 4 föl. (Har inte fått tag i...
Svar
8
· Visningar
1 451
Senast: Lulila
·
K
Avel Hej hopp!:) Har tänkt att betäcka mitt sto, MaryLee. Underbar tjejja, 18år är hon och piggare med åren!!:D Hon har tävlat i SM i...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: pastejja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp