Bukefalos 28 år!

Ponnysize?

Tigertofflan

Trådstartare
Sitter o beställer lite extraremmar från Börjes till selen. Jag behöver två skalmremmar bland annat, och jag hittade nån för 89.50. Men sen står det att den bara finns i ponnysize. Vad är skilnaden mot full? Är de kortare? Går de att använda till en full-are ändå, tro?
 
Sv: Ponnysize?

Tigertofflan skrev:
Sitter o beställer lite extraremmar från Börjes till selen. Jag behöver två skalmremmar bland annat, och jag hittade nån för 89.50. Men sen står det att den bara finns i ponnysize. Vad är skilnaden mot full? Är de kortare? Går de att använda till en full-are ändå, tro?
De är väldigt korta... Skulle nog rekommendera dig att köpa de dyrare i fullstorlek.
*har nyinköpta såna till ponnyselen*
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 578
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 841
Senast: Unafraid
·
Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
580
Senast: Kirre
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 258
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp