Positiva tråden del 2

Min vän tipsade mig om discovery plus när jag höll på å rota runt över vad jag skulle skaffa för något för att kunna se på tv utan att behöva streama via datorn hela tiden. Rimligt pris å fick några av mina favoritkanaler.

Var över till finland och köpte lite godsaker.

Ligger bättre tidsmässigt på jobbet än vad vi trodde vi skulle göra då vi inte fick upp sakerna som överenskommet.

Har en slacker dag, ska inte göra många knopp och göra väldigt lat och oengagerad middag.

Har en sak kvar som ska ner i källaren, det e kartongen med mina tavlor i som jag inte vet hur jag ska sätta upp ännu. I övrigt är det inge mer som ska ner i källaren vilket e skönt då jag inte orkade tjafsa med flyttfirman som var gnällig som få så mycket av det som skulle ner i källaren kom upp i lägenheten.
 
IMG_2114.jpeg

Utsikten från altanen. 🖤
 
Kanske mer en lustig sak än en positiv sak, men iaf: om man svarar på New Orders officiella twitter när de frågar om favoritlåtar eller tex. favoritspelning så gillar Peter Hooks konto inläggen. :D Den där "skilsmässan" känns rätt sårig - trots alla år.
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 245
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Den här tråden tangerar en del andra trådar, men jag tänkte att det skulle bli en mer positiv tråd. Det är en del användare, jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 427
Kropp & Själ Inspirerad från annan tråd :) Ibland drunknar de positiva bitarna i livet av det negativa, så här struntar vi i allt negativt och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
4 161
Juridik & Ekonomi Jobba inte deltid/ med uppehåll då det påverkar din pension. Varenda krona du tjänar räknas. Hört dessa 2 hela livet från olika håll...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 984
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp