Posta en ny tråd

shady

Trådstartare
Har försökt i stort sett hela dagen att posta en ny tråd på hund sidan men inte att det går. Någon som har en förklaring till varför det är så?

Här gick det bra men inte på hund sidan. Känns lite surt.
 
Sv: Posta en ny tråd

Vad händer när du försöker då?
Vilken text kommer upp?

mysko som inte förstår ett jorta när det gäller datorer men någon kunnig kanske kan svara om du skriver lite mer utförligt vad som händer.
 
Sv: Posta en ny tråd

Datorn skickar inte iväg inlägget, den söker och söker och ger till slut upp. Klickar jag då igen så kommer det upp en ruta att det är ett inlägg som jag skickat för mindre än 5 minuter sedan. Blir sedan atomatiskt tillbaka hoppad till hund forumet.
 
Sv: Posta en ny tråd

Detta hände mig också häromdagen - vissa forum funkade, andra inte.
 
Sv: Posta en ny tråd

Jag råkade ut för samma sak idag när jag skulle posta en tråd på Senior. Jag märkte att det gick trögt och sedan fick jag upp sidan kan inte visas. Backade då ett steg och försökte skicka igen. Fick då meddelandet om att det var mindre än 5 min sen jag skickade tråden. Kollade och den fanns inte. Efter ca 10 min gick det bra att skicka den.

Jag tror att det kan bero på om det är mycket trafik i nätet just när man skickar. Det verkar som det blir någon slags köbildning fast det första redan "trillat ur" kön.
 

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 287
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 403
Senast: Gunnar
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
442
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
15 16 17
Svar
328
· Visningar
11 623

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp