Bukefalos 28 år!

Pottan invigd nu

Mirre

Trådstartare
Idag har Isak varit på pottan tre gånger.

Kissat alla tre och bajsat en gång:bow::bump:

Vilka konstiga saker man blir stolt över som förälder eg:D

Två tänder har han nu också
 
Sv: Pottan invigd nu

Visst är det härligt, speciellt när de inser hur mkt bekvämare det är att göra sina behov på pottan.
 
Sv: Pottan invigd nu

Underbart.
Det har inte blivit många blöjbyten idag.

Badade honom på förmiddagen och han satt på pottan när jag var på toa.
Sedan badade han och började knorra lite. Satte honom på pottan igen och visst var han nödig. Satt där en gång under eftermiddagen också
 
Sv: Pottan invigd nu

Åh vad duktigt !!!
Jag måste också testa känner jag, jag har inte KÖPT en potta än :o
Hur gör du, bara sätter honom där och väntar? Eller? Hur får man dem att sitta kvar :o
 
Sv: Pottan invigd nu

Elivia sitter kvar så länge vi sjunger:D. Dock har hon varken kissat eller bajsat i pottan ännu.
 
Sv: Pottan invigd nu

Sätter honom där och ger honom hans tandborste eller nåt annat kul och leka med.

Igår satt han där medan jag var på toa och då gjorde han samma sak sas.
 
Sv: Pottan invigd nu

Kan inte du komma hit och försöka få Loke Bråkstaken att sitta på pottan?:D

Han är totalt ointresserad och bryr sig inte ens om när han har bajsat i blöjan, han säger inte till. Jag kan iibland höra när han är nödig, men nu är stackarn så lös i magen så han behöver inte direkt anstränga sig. Han har haft lös mage/diarré sedan i somras!:o
 
Sv: Pottan invigd nu

Det har jag redan gjort, flera gånger om. Han är tydligen inte allergisk mot något och dom hittar inga fel alls.

Magen blev normal efter att han käkat antibiotika för svinkoppor och det påpekade jag att den blev. Men dom kunde inte se något fel genom blodproven.
 
Sv: Pottan invigd nu

De¨n var häftig! Han älskar ju bilar, så de kanske kan gillar.

Men jag vet inte, han är ju så lös i magen. Han bör ju inte kunna hålla emot alls..
 
Sv: Pottan invigd nu

Såg nu att jag lagt in fel smiley i mitt inlägg ovan.
:D den skulle det vara.
Så ingen tror att jag smirkade där:D

Men vad konstigt att de inte hittar något fel.
 
Sv: Pottan invigd nu

Jag förstod det direkt::D

Nä, deras förklaring var att barn kan vara lösa ett längre tag utan anledning, men att vi skulle ringa IGEN om det blev så outhärdligt igen.

Jag vill ju bara veta vad som är feeeel! Men säger dom att inget är fel, så får man ju lita på det. Han mår bra precis som vanligt.
 
Sv: Pottan invigd nu

Isak var också lös ett tag men det gick över när vi böt till majsvälling och majsgröt
 
Sv: Pottan invigd nu

Jag blev nästan litet orolig att du hade lagt ut bild på resultatet...

Duktig pojke iallafall, ganska tidigt att fatta idén med pottan när han inte ens är ett år.
 
Sv: Pottan invigd nu

Jag blev nästan litet orolig att du hade lagt ut bild på resultatet...

Duktig pojke iallafall, ganska tidigt att fatta idén med pottan när han inte ens är ett år.

Hahaha kanske vore något:rofl::rofl:

Ja tycker det:) Han verkade tycka det var helt naturligt
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag håller på att bli galen!!! Jag har två 5-månaders hankatter (ej kastrerade än) som kissar i sängen, på filtar, på handdukar som...
Svar
12
· Visningar
1 502
Senast: Rhinos
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 026
Senast: Celinehenn
·
Övr. Barn Jag har en son och vi har varit på fyraårskontroll på BVC. Jag känner att jag begriper inte detta: Fungerar det på "alla" fyraåringar...
2
Svar
36
· Visningar
3 302
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 220

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp