prao på bollerups naturbruksgymnasie?

C

.cissi.

hej!! jag undrar hur det är att praoa på bollerup, någon som har gjort det eller kanske går där?;)
 
Sv: prao på bollerups naturbruksgymnasie?

det får jättebra att proa på bollerup...jag har själv proat där i både åttan o nian, o ja hade de skitball, och tro de eller ej, men nu går ja här osså, andra året...men, att ha praktik här e skitbra, man lär sig mycke, i alla fall gjorde ja de...
de e bara till att ringa till skolan o fråga..
numret kan du hitta på
www.bollerup.se
 
Sv: prao på bollerups naturbruksgymnasie?

Jag praoade på bollerup i åttan, tyckte det var skit tråkigt :( gick bara omkring själv och ingen försökte direkt snacka med mig. lärarnaberättade itne för eleverna att jag var praoelev där utan började lektionen som vanligt.. :S men det var min uppfattning
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
925
Hästmänniskan Hej! Jag ska eventuellt börja rida en häst som är vääldigt hög, typ vid 1.90, själv är jag 154. Hästen i fråga är väldigt snäll från...
Svar
9
· Visningar
1 173
Senast: cf234k
·
Hästmänniskan Hej. Har en opererad cuffruptur, någon som gjort samma.. när har ni kunnat/vågat/fått rida igen?
Svar
3
· Visningar
531
Senast: Lingon
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 218
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp