prao på bollerups naturbruksgymnasie?

C

.cissi.

hej!! jag undrar hur det är att praoa på bollerup, någon som har gjort det eller kanske går där?;)
 
Sv: prao på bollerups naturbruksgymnasie?

det får jättebra att proa på bollerup...jag har själv proat där i både åttan o nian, o ja hade de skitball, och tro de eller ej, men nu går ja här osså, andra året...men, att ha praktik här e skitbra, man lär sig mycke, i alla fall gjorde ja de...
de e bara till att ringa till skolan o fråga..
numret kan du hitta på
www.bollerup.se
 
Sv: prao på bollerups naturbruksgymnasie?

Jag praoade på bollerup i åttan, tyckte det var skit tråkigt :( gick bara omkring själv och ingen försökte direkt snacka med mig. lärarnaberättade itne för eleverna att jag var praoelev där utan började lektionen som vanligt.. :S men det var min uppfattning
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej. Jag var i stallet idag med skolan och våran egna ridlärare sa att det inte rekommenderas att ha smycken i stallet som ringar och...
Svar
11
· Visningar
1 391
Anläggning Undrar om tråden som går från aggregatet till strömtråden kan va farlig för hästen? Om hästen biter på den? Det är nån plast/gummi...
Svar
6
· Visningar
419
Senast: aglaonema
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! jag har en häst leasad för avel, som är oförsäkrad. Jag skulle vilja försäkra iaf en grundförsäkring för enbart akutvård. Är det...
Svar
6
· Visningar
874
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp