B

BeastieBabe

Lusern, miner vit och dikalciumfosfat, har ni något cirkapris på detta åt mig? jag sitter å räknar ut foderstat och vill veta vad dagspriset kommer att hamna på :)
 
Har precis varit iväg och köpt Dikalciumfosfat på Eko och det kostade för 6 kg el. vad det är 145:-. :)
 
okai. hur många gram går det per mått? om du har hunnit så långt med burken dvs :smirk:
 
Lättast är väl att ringa den lokala leverantören, i det här fallet granngården(tror jag)...

Priserna kan variera med ganska många kronor över landet.
 
men jag räknar ut kilopris så 165 kr eller 175 kr på en 30 kg säck ger en skillnad på 33 öre kilot.. då tar jag
medelvärdet så cirkapriset hamnar på 5,65 kr/kg..

pga telefonfobi ringer jag inte å frågar..
 
Jag minns inte riktigt... Jo 30 g / mått vilket innehåller 7,5 g kalk och 5,4g fosfor. :)
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
574
Senast: Åsa A
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
859
Senast: MiniLi
·
Hemmet Har fått tips om att brevetti lampolet har bästa bäddsoffmekanismen. Har förstått den finns i vissa Hovden bla BedInside bäddsoffa 140...
Svar
2
· Visningar
423
Senast: Squie
·
Foder & Strö Är det någon som testat Trikem Vitamins? Jag sitter här och pusslar lite med Bs foderstat inför hösten och kommer behöva byta bort...
Svar
18
· Visningar
1 513
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp