Bukefalos 28 år!

Privatmeddelanden?

M

Mlii

Jag har över 230 PM i min inkorg.. inte äns 10 utav dom är mina utan menade till någon annan... Förklaring? :S
 
Sv: Privatmeddelanden?

Haha, har inte orkat läsa alla men.. :D Inget kul i dom jag läst ;)
 
Sv: Privatmeddelanden?

Verkar väldigt konstigt. Verkar de vara till samma användare?
Kankse något har gått snett i databasen eller kan det vara någon som tror att du är någon annan och har PM:at hela semestern?
 
Sv: Privatmeddelanden?

Jaa, det verkar vara menade till samma användare... Eftersom det är många som är skickade från samma användare så att..

Det kan inte tänkas att någon haft det här användarnamnet förrut och sedan har avbrutit sitt medlemskap, och sedan när jag registrerade mig var de gamla PM'n kvar? För det senaste är skrivet 14/7 -04 så att..

Ingen big deal, gör inget att dom ligger där men tycker bara det var lite märkligt :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Privatmeddelanden?

Tänkte på detta också, men trodde att du i så fall hade hört av dig tidigare då du haft kontot ett tag.

Detta är en av anledningarna till att jag inte gärna vill radera gamla användarkonton. Det finns alltid en liten risk att det sker en senare ihopblandning. Trots att det självklart inte borde ske i själva databasen.

Eftersom det handlar om gamla PM ber jag dig helt enkelt radera dem så du har möjlighet att ta emot nya PM.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Lång historia kort,för en dryg månad sen fick vi en äldre haflinger tjej utav min dotters kompis mamma. Dom hade i sin tur fått hästen...
Svar
11
· Visningar
1 078
L
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske men lite svårt att förklara! Men om ni skulle kunna prata med ersjälva i en annan ålder vad skulle ni säga eller...
2
Svar
30
· Visningar
1 551
Senast: förvirrad
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 634
Senast: verser
·
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en känsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 980
Senast: Seaside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp