Bukefalos 28 år!

Problem med magen!

Sv: Problem med magen!

Vår lycka över en bra mage blev ytterst kort denna gången..
Idag har det runnit ur henne igen.. Så, fem dagar denna gången. Har inte fått dricka något alls av vattnet här hemma. Inte heller på dagis.. Har inte duschat henne här hemma eller ngt.. Det hjälpte inte..

*suck*

Vi borde få svar på proverna imorgon..
Trist är det för hon har fått tillbaka färgen i ansiktet nu när magen har vart bra, nu blir hon väl glåmig igen.. Stackars lilla skruttisen.. :( Mitt hjärta gör verkligen ont för henne..
 
Sv: Problem med magen!

Stackars lilla Saga! Hoppas att ni får proverna i morgon och att de visar något så att ni kan komma till rätta med hennes lilla mage!

Kram!
 
Sv: Problem med magen!

Vi fick inget svar idag..
Jobbigt när man bara går och väntar och väntar..

Men det är bättre med magen idag i alla fall :)
 
Sv: Problem med magen!

Hur mycket orkar man ta innan man får svar?
Idag är det 2 veckor sedan vi var där, vi har inte fått några svar alls.

Jag ringde dit och då hade dom ingen mer telefontid idag.. (Jag VET att jag ringde vid denna tiden en annan gång och fick prata med en sköterska)..

Sagas mage är katastrof igen.. Jag orkar inte....
 
Sv: Problem med magen!

Har du provat att ge henne typ proviva? Den ska ju återställa magbalansen och det borde ju inte kunna skada... Du får ring i morgon bitti igen!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hunden kräktes i går em upp all sin mat (färskfoder) och därefter varit dålig i magen. Har kräkts vitt skum/genomskinligt slem i natt...
Svar
3
· Visningar
1 316
Hästvård Kommer ut till stallet och hittar min häst med jätte svullna ben på alla fyra, tänk lite lymfangit. Ingen temp, äter ok om än lite...
Svar
18
· Visningar
2 305
Senast: super
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 298
Senast: __sofia__
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp