Bukefalos 28 år!

E

EmmaSH

Är det någon här som har någon erfarenhet av Protectos utrustning och deras selar i synnerhet? E de nån kvalitet på grejerna?
Hade tänkt köpa en QH, och kollar på lite olika alternativ.
Har just nu bara modesele till tävling... En Tärnsjö :love:, och det går ju, men de e ju så mycket smidigare med QH!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Protecto

jag gilalr dom inte! deras "nya" qh fasten ar bra men jag gillar inte deras selar. hade en san som motionssele pa jobbet och den suger har fatt byta ut massa grejjer sa nu har jag bara walsh selar dom ar det battre kvalitet pa.
 
Sv: Protecto

Ok, då skiter jag i dom då. De är ju ganska dyra ändå...:smirk:
Jag hade väl nästan bestämt mej för Walsh. Finntack är väl ok också men jag e inte så förtjust i dom...
De e alltså inte alltid det dyraste som är bäst ;)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 586
Senast: Avalbane
·
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 845
Senast: Enya
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
876
Senast: Fetaost
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
550
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp