Bukefalos 28 år!

E

EmmaSH

Är det någon här som har någon erfarenhet av Protectos utrustning och deras selar i synnerhet? E de nån kvalitet på grejerna?
Hade tänkt köpa en QH, och kollar på lite olika alternativ.
Har just nu bara modesele till tävling... En Tärnsjö :love:, och det går ju, men de e ju så mycket smidigare med QH!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Protecto

jag gilalr dom inte! deras "nya" qh fasten ar bra men jag gillar inte deras selar. hade en san som motionssele pa jobbet och den suger har fatt byta ut massa grejjer sa nu har jag bara walsh selar dom ar det battre kvalitet pa.
 
Sv: Protecto

Ok, då skiter jag i dom då. De är ju ganska dyra ändå...:smirk:
Jag hade väl nästan bestämt mej för Walsh. Finntack är väl ok också men jag e inte så förtjust i dom...
De e alltså inte alltid det dyraste som är bäst ;)
 

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 043
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
664
Senast: Fiorano
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
885
Senast: Habina
·
Hästvård Hej 💁🏼‍♀️ Min häst har dåliga hovar så tänkte börja ge biotin och se om det hjälper. Frågan är bara vilken man ska välja? Nu vet man ju...
Svar
4
· Visningar
598

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp