Bukefalos 28 år!

Provade att inte ta Elvanse i morse

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill veta om det är den som gör mig så irriterad och stressad så ska prova vara utan idag och några dar till.
Plus att jag tagit den oavbrutet i mer än 5 år så vet ju inte om det blir nån skillnad utan.
När jag gör skattningar så har jag fortfarande ADD-symtom som är ett hinder i vardagen trots att jag alltså tagit den så länge. Märker det även själv, att jag är hemskt trögstartad och lämnar allt oavslutat.
Om det inte blir mycket sämre utan den så kan jag ju börja ta den vid behov i stället. Eller sluta helt.

🤔
 

Det blev inge bra, somnade rätt djupt och nu känner jag mig som en deprimerad sengångare. Har sett tv innan och efter att jag sov.

:sorry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 612
Senast: manda
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 272
Senast: Nominous
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 085
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 231
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp