Publikvänliga tävlingar 2017

Tokyo

Trådstartare
Hej på er!
Jag har fått ett nyvunnet intresse för fälttävlan och är sugen på att åka på "fälttävlansturné" detta år för att bekanta mig lite mer med sporten. Vänder mig därför till er och undrar vilka tävlingar ni skulle rekommendera att åka och kolla på? Några som är extra roliga att besöka kanske, av en eller annan anledning? Jag bor i Stockholm och åker till Skåne ofta för att besöka min partner, så just sthlm/skåne är ju nära till hands, men åker gärna till andra delar av landet också! :p

Vilka tävlingar rekommenderar ni? :D
 
Publikvänliga vet jag inte riktigt, beror väl på vad man vill prioritera. Men i Skåne är Vinslöv o Gärds ofantligt fina tävlingsplatser! Flyinge RF har en väldigt överskådlig bana. Öved är väldigt mysig o man ser terrängen väldigt bra.
 
Jag vet att nynäs har väldigt publikvänlig terräng. Banan går runt en stor äng utan skog så man ser väldigt bra! Dock inte lika rolig för ryttarna så därför finns det få klubbar som har banan enbart på en äng, men nynäs har :)
 
Kom till Össjö, vi har nog en av de mest kuperade banorna i landet. Vi har tävlingar 7 maj och internationella, nationell och reg tävlingar 16-18 juni. Man ser inte alla hinder från en plats men det är väldigt vackert där med backar, sjö, skog och öppet landskap. Och 3 vattenhinder :D

Nordvästra skåne, utanför Ängelholm mot Klippan till.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 840
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 577
Senast: Gunnar
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 524
Senast: LaMagia
·
Kropp & Själ Hej,mina vänner på Bukefalos. Jag kallar er mina vänner,för detta forum är verkligen fantastiskt. Man får ett så oerhört fint stöd och...
Svar
19
· Visningar
4 404
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp