Bukefalos 28 år!

Pulsmätare

Elisha

Trådstartare
Hör eg inte till trav, utan tränar för distans och är på jakt efter en enkel men bra pulsmätare. Postar en tråd även här och hoppas på bra tips.

Ska alltså endast (för tillfället) rida de lättare klasserna och söker en pulsmätare som är enkel att använda, och prisvärd. Behöver inte vara något avancerat.

Vad rekomenderar ni? Har kollat lite på Polar, är det något att ha?
 
Sv: Pulsmätare

Polar är bra, jag har kört Polar-klockor i 10 år och inte haft allt för stora problem. De gånger det krånglat för mig har det bara varit att skicka in grejerna så har de varit tillbaka på en vecka.

När jag råkade köra pulsdatorn i tvättmaskinen så fick jag köpa en garantiklocka till reducerat pris dessutom :)
 
Sv: Pulsmätare

Jag har också en Polar, de är inte billiga, men fungerar bra!

Fast sist jag bytte batteri krånglade den lite, svag display och tappade bort GPSen, skickade in den till Polar! Postade på måndagen och den kom tillbaka på onsdagen, det kallar jag service!
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Lutten
·
Träning Jag och min syster har en foderhäst, varmblodig travare, som vägrar gå i högervarv i longeringen. Ridning i höger varv är inget problem...
Svar
10
· Visningar
1 522
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 310
Senast: Lisalei
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 021
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp