Bukefalos 28 år!

Pusseltråden

17088758672248824659467557394549.jpg
Sportlov=pussellov. Visst har jag sett det här i tråden? Om inte ett som är väldigt likt. Ser kul ut i alla fall.
 
Är det bara jag som pusslar ramen sist eller ihop med partiet den hör till? Tycker bara att den är i vägen när jag tar den först 😅
Oj, nej jag börjar alltid med ramen! Har aldrig reflekterat över att man skulle kunna göra annorlunda :o Jag tror jag att jag liksom behöver börja med något väldigt enkelt och tydligt för att känna att jag kommer någonstans!
 
Oj, nej jag börjar alltid med ramen! Har aldrig reflekterat över att man skulle kunna göra annorlunda :o Jag tror jag att jag liksom behöver börja med något väldigt enkelt och tydligt för att känna att jag kommer någonstans!
Jag pusslar efter färgerna och mönstrena så ramen följer med automatiskt där den hör hemma. De gångerna jag sorterar ut ramen så brukar det sluta med att jag har en låda rambitar kvar när resten av pusslet är färdigt 😅 Ibland gör jag ramen nästan först om pusslet är svårt och jag behöver mer att gå efter, men annars tycker jag mest den är i vägen
 
Så kul med en pusseltråd och att jag hittade den 😄

Mitt senaste ligger fortfarande klart på bordet hemma, ska försöka fota det snart.

Vilka märken tycker ni förresten att det är bra kvalitet på utöver Ravensburger? Ska hålla till att pusslas flera gånger i offentlig miljö 😂 Inte jag som köper in till jobbet men tänkte göra en lista med inköpsförslag
 
Jag pusslar också! :D Inte i samma raketfart som många av er verkar göra, jag är mer av en långtidspusslare. Just nu har jag snöat in på dessa pussel. Gillar stilen och att de ser lite annorlunda ut än bilden på kartongen när de är lagda (och så finns det ett inbyggt litet mysterium att lösa om man vill). Detta är på gång nu.

Visa bifogad fil 139611
Åh jag har exakt det där. Har inte riktigt vågat börja för det kändes svårt. 😅 Pusslar du bara som vanligt?

Är för övrigt som dig. Tar ganska lång tid att lägga ett pussel för mig. :D
 
Åh jag har exakt det där. Har inte riktigt vågat börja för det kändes svårt. 😅 Pusslar du bara som vanligt?

Är för övrigt som dig. Tar ganska lång tid att lägga ett pussel för mig. :D
Äh. Det är bara att börja! Det var roligt att lägga. :) (”Gåtorna” på pusslet var delvis helt omöjliga dock… 😅)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 702
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp