Radannonssidorna

Mynta2

Trådstartare
*Ingen aning om tråden ska ligga här* :confused:

MEN saken är denna, de flesta har väl inte undgått att märka folk inte fattar vart man lägger olika annonser under för kategori. Därför mailade jag annonsdirekt och poängterade det problemet. Dom vart glad över att man uppmärksamat detta och sa att: Kommer man på något bättre system som löser detta så skulle man säga till, dom var öppen för förslag....Det var ju trevligt, tyvärr har jag inte riktigt kommit på HUR man ska göra för att få folk att fatta...Men tipsa gärna annonsdirekt om bra lösningar...MEN då har det slagit mig, som jag även fått bekräftat att: Folk lägger medvetet sina annonser fel och gärna på så många olika kategorier som möjligt för dom TROR att den syns bättre då :crazy:

Detta leder ofelbart till mer problem eftersom tex jag om jag letar något INTE orkar tillslut leta eftersom annonserna är huller om buller..Man ger upp och letar sig till bättre annonssidor helt enkelt. I grund och botten är det dom som är hemskt idoga med sitt annonserande som jagar bort en massa kunder...

Vad gör man åt sådant ?? Förslag..någon ? Att maila snällt och säga: din annons kanske syns bättre om du lägger den i rätt kategori brukar oftast bli: Va fan bry du dig för ? Skit i det du, jag lägger den vart jag vill..bry dig mera bla bla bla...

egentligen borde annonsdirekt ta ut en summa för att man ska få annonsera...en symbolisk summa räcker gott och väl så kanske folk tänker till mer än 1 gång innan dom annons-bombar...
 
Sv: Radannonssidorna

Jag har slutat att annonsera helt och hållet där - då jag tcker at det är värdelöst. Lägger in annons på annons som plockas bort av misstag trots att dom lovat att så ej ska ske - ändå händer det. Nej det finns bättre ställen som dessutom har bättre sökmotorer att annonser på här på internet :mad: Dessutom så har dom lite trevligare och roligare layout än annonsdirekt...

Helen
 
Sv: Radannonssidorna

Vadå plockas bort av misstag ? Vad skulle plockas bort egentligen då ?
 
Sv: Radannonssidorna

Ingenting av det jag skrivit skulle tas bort utan det skulle vara kvar...

Helen
 
Sv: Radannonssidorna

Fattar inte vad du menar...Tar annonsdirekt bort alla dina annonser du sätter in eller vadå ?
 
Sv: Radannonssidorna

Jag dom två senaste gångerna har dom tagit bort dom.
 
Sv: Radannonssidorna

Ja, det låter ju konstigt. Vad säger annonsdirekt då ? För du har väl frågat kan jag tänka mig ? Jag har annonserat några gånger och aldrig haft det problemet.
 
Sv: Radannonssidorna

clownen skrev:
Jag har slutat att annonsera helt och hållet där - då jag tcker at det är värdelöst. Lägger in annons på annons som plockas bort av misstag trots att dom lovat att så ej ska ske - ändå händer det. Nej det finns bättre ställen som dessutom har bättre sökmotorer att annonser på här på internet :mad: Dessutom så har dom lite trevligare och roligare layout än annonsdirekt...

Helen

Håller verkligen med om att både sökmotorn och layouten är riktigt usla! Jag som letar ston skriver ordet sto och får då upp alla annonser med ordet stor i sig :crazy: Det är bara ett exempel som gör att jag letar på andra annonssidor.
 
Sv: Radannonssidorna

Annonsdirekt borde sattsa på att alla annonser godkänns innan de lägs in. Det skulle kräva 1 eller 2 heltidanställda för att ordna det.
 
Sv: Radannonssidorna

SessCa skrev:
Annonsdirekt borde sattsa på att alla annonser godkänns innan de lägs in. Det skulle kräva 1 eller 2 heltidanställda för att ordna det.

Sök jobb där då ;)
 
Sv: Radannonssidorna

Ingen dum ide att söka jobb där...jag tror ta mig tusan jag ska fråga...Om nu inte SessCa hinner före ;)
 
Sv: Radannonssidorna

Mynta2 skrev:
Ingen dum ide att söka jobb där...jag tror ta mig tusan jag ska fråga...Om nu inte SessCa hinner före ;)

Nu va det så att det va JAG som kläckte iden! :devil: :D
 
Sv: Radannonssidorna

Jag vet, men du erbjöd SessCa söka jobb där.,...så du har förbukat din rätt ;)
 
Sv: Radannonssidorna

Mynta2 skrev:
Jag vet, men du erbjöd SessCa söka jobb där.,...så du har förbukat din rätt ;)

Fast det skulle ju vara två anställda.
Jag, å SessCa :angel:

Men du kan få städa om du vill :D
 
Sv: Radannonssidorna

Sen vet man inte om de ens har ett system med anställda eller ens vill ha det ;)
 
Sv: Radannonssidorna

Hur länge har du valt att ha dina annonser kvar, då?

Det tog några gånger innan jag fattade varför min annons försvann efter en vecka, men det berodde ju bara på att jag satt tiden till 7 dagar utan att tänka på det. :angel:
 
Sv: Radannonssidorna

Men du kan få städa om du vill

Ok, men då ska jag banne mig ha en arbetsbeskrivning, Firmabil, 6 timmar arbetsdag med 8 timmarslön, samt 6 mån semester/året...annars går jag till facket :devil:
 
Sv: Radannonssidorna

Skulle tro hon satt den på 7 dagar...har själv gjort dessa misstag när jag började.
 
Sv: Radannonssidorna

jag kan tycka att det är lite ludigt på annonsdirekt. tex medryttare erbjuds - önskas Det tog ett tag innan jag fattade att medryttare erbjuds var samma som "medryttare finns".

Sen är ju sökmotorn ganska värdelös....
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan man förbättra sitt minne när man har dåligt minne? Jag vet ju att jag har dåligt minne av flera orsaker- epilepsi, mediciner mot det...
Svar
8
· Visningar
865
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Ja, nu är det dags att höra om det finns någon här som har erfarenhet av att hyra/äga stall och vad man egentligen ska tänka på. Detta...
Svar
8
· Visningar
2 763
Senast: Pudlan
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Går just nu i hästköpartankar (några pusselbitar som saknas så bara spekulativt än så länge), och har börjat kolla igenom annonser men...
2
Svar
24
· Visningar
2 424
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp