Radera konto

Jag har aldrig förstått det där med behovet av att radera kontot. Om man inte vill skriva här längre är det ju enkelt att bara låta bli att logga in. Ett konto här betyder ju inte att du får X mail/ dag + 2 kg reklam i brevlådan+ Y telefonförsäljare i luren, med andra ord kontot kan knappast ses som någon belastning.
 
Jag har aldrig förstått det där med behovet av att radera kontot. Om man inte vill skriva här längre är det ju enkelt att bara låta bli att logga in. Ett konto här betyder ju inte att du får X mail/ dag + 2 kg reklam i brevlådan+ Y telefonförsäljare i luren, med andra ord kontot kan knappast ses som någon belastning.

Finns väl dom som vill radera profil samt sina inlägg kanske? :)
 
Finns väl dom som vill radera profil samt sina inlägg kanske? :)
Kanske det men profilen är ju lätt att ändra om man nu gjort den för personlig så att man blir icke igenkänningsbar och om man tänker innan man skriver lär man inte ha något behov av att få det man skrivit raderat. Visst kan man kläcka ur sig korkade saker ibland, ja jag har gjort det några gånger, men då kanske man får vara tillräckligt vuxen för att stå för det precis som i övriga livet. Ofta är dock de som vill ha sina konton raderade folk med väldigt få inlägg som dessutom inte är det minsta kontroversiella.
Det enda tillfället jag kan se behovet av att radera något är om man sitter i en relation med en galning som förföljer en där det man skrivit här kan försätta en i en livsfarlig situation om puckot uppdagar vem man är. Det lär dock inte ske med om man skrivit 15 inlägg av typen "jag gråter till film X" eller "min häst har rosa benskydd"
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag satte in pengar i mitt o min partners gemensamma konto i en annan bank. Trodde jag. Nu när jag gick in och tittade fanns de inte...
Svar
12
· Visningar
990
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Är det någon mer vars Facebook strular nu? Jag blev plötsligt utloggad och kan inte logga in igen. Står att en kod har skickats till...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 097
Senast: Tora
·
Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
198
Senast: Shaggy
·
  • Artikel
Hästnyheter Den tidigare ordföranden förde över drygt 1,1 miljoner kronor från ridklubben i Västsverige till sitt eget konto. Nu döms hen till...
Svar
0
· Visningar
436
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp