Bukefalos 28 år!

Rädd för att hon ska dö!

Sv: Rädd för att hon ska dö!

Alltså är den här tråden verkligen äkta?
lite trollvarning tycker jag

Jag hoppas verkligen att den inte är äkta men tyvärr lever många katter som Ts katt :( Det verkar iallafall som om Ts inte ser något fel med att ha katt som de har den och då hoppas jag att hen är väldigt ung så att hen inte förstår bättre. Förhoppningsvis kan hen lära sig massor av nya saker genom att läsa mer här på katt där det finns så otroligt mycket kunskap. Man blir ju aldrig full lärd.
 
Sv: Rädd för att hon ska dö!

Jag hoppas verkligen att den inte är äkta men tyvärr lever många katter som Ts katt :( Det verkar iallafall som om Ts inte ser något fel med att ha katt som de har den och då hoppas jag att hen är väldigt ung så att hen inte förstår bättre. Förhoppningsvis kan hen lära sig massor av nya saker genom att läsa mer här på katt där det finns så otroligt mycket kunskap. Man blir ju aldrig full lärd.

TS skrev i en annan tråd

Min katthona får varje år kattungar och vi har 1 som har överlvet han e nu typ 6-8 år. Det e helt otroligt och nu har min lilla hona fattat att hon e förgammal för att skaffa kattungar så jag ska åka och köpa kattunge fast pappa e inte så glad

:(
 
Sv: Rädd för att hon ska dö!

Jag skulle inte ödsla någon energi på TS om jag vore ni - hon har inte skrivit ett enda inlägg utan provocerande saker. Jag skulle vilja säga en del om sådana som hon men då blir jag väl bannad. :grin:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 861
Senast: cirkus
·
Katthälsa Malla blir 15 år och börjar tappa i vikt. Hon är frisk i övrigt. Hon äter mjau torrfoder men jag tänker att jag behöver ge henne något...
2
Svar
27
· Visningar
1 951
L
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske låter konstigt efter som att iprincip alla vet att jag har försökt att ta själv mord flera gånger. Men jag är SKIT RÄDD...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 446
Senast: cirkus
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
823
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp