Bukefalos 28 år!

Rätt galopp

Sv: Rätt galopp

Eller varför inte bygga ett ridhus?:idea:

Billigt och enkelt.;)

Sen så har du fyra väggar att hålla dig inom och allt kommer att gå som en dans.:D
 
Sv: Rätt galopp

Ja gud ja - småpengar! :o:D

Har ju alla möjligheter egentligen att flytta honom, men han har redan stått i fem olika stall under tiden jag har haft honom, o så ska jag ev. flytta ner till skåne, varför jag inte vill flytta på honom en gång till "i onödan"... Där jag står nu står jag nästan gratis (nåja, väldigt billigt iaf) plus att jag kan ha med hunden utan problem, både i stallet och ut i skogen. :) Så, får hoppas på jobben i skåne!

...lite OT kanske...menmen...:p
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 613
Senast: liiinnea
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 261
Senast: Migo
·
Träning Hej! Jag har problem med en lite oliksidig häst. Kommentarer om att uppsöka veterinär etc undanbes, hon blev igenomkollade i december då...
Svar
7
· Visningar
1 336
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Vad är era bästa tricks för att få rätt galopp på en ganska valpig unghäst? Ena jag rider är inne i en period där det blir lite bakvänt...
Svar
5
· Visningar
1 199
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp