Bukefalos 28 år!

Rancher i usa!

E

emehlie

Hejsan!!!
Jo jag skulle själv behöva lite hjälp!!
Det är så att jag och min kompis ska ha en praktik i slutet av vårat tredje år på gymnasiet....praktiken är på 6 veckor. Men istället för att ha praktiken i sverige, som alla andra Så drömmer vi om att få åka till Usa och praktisera på en ranch!! helst till colorado eller montana! :D Men nu till problemet! Är den någon som kan tipsa hur man går tillväga att hitta en bra bra praktikplats? hur gör man? Finns de något register över alla rancher i usa? kanske har ni varit på ett ställe och kan rekomendera? vad ska man tänka på med valet av ranch? Vi behöver verkligen all hjälp vi kan få!! hälsningar Emelie :)
 
Sv: Rancher i usa!

Jag ska prata med min stalltjej som var och hade praktik i usa. Hon är nu och jobbar i usa florida. kolla upp om jag skickar PM till er senare.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 975
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 971
Senast: Yrsel
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 493
Senast: Milosari
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
876
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp