Bukefalos 28 år!

Råttor bortskänkes!

gul_zebra

Trådstartare
5 honor i varierande åldrar bortskänkes snarast så jag slipper rymlingarna :devil: Satan alltså, kom upp på rummet idag och såg Sonic springa på golvet. Burluckan var öppnad. och mitt fönster stod öppet och allt - panik!

Krull var duktig och satt kvar i buren men resten var minsann ute på upptäcksfärd i min röra. En liten Gunnar hos pojkarna, en liten Sonic på golvet som vägrade låta sig fångas, en liten Swanheart på sängen... Lilla Lilja syntes inte till nånstans, och hon är skitliten och kommer lätt in i Anders bur - Anders hatar tamråttor och attackerar. Tänk om hon är död! :eek: Men nähädå, hon klättrade runt på GP-tjejernas voljär. Som tur är rörde de henne inte utan satt bara och stirrade på den lilla skrutten som klängde runt på gallret.

Sonic tog det ett tag att få tag på. Hur kommer det sig att rymlingar alltid ska vara skiträdda för att fångas medan det går hur lätt som helst om de släpps ut frivilligt?! :mad: Fick grabba tag i svansen till slut och trodde bannemig att hon bröt den :eek: Men hon är oskadd, tack gode gud. Lite surskallig bara, man ska ju inte grabba tag i svansen sådär, ju! :p

Nåväl. In med allihop i buren, stänga luckan, sätta sig vid datorn. Vad hörde jag sen om inte en lucka som ramlade upp? GUNNAR! Det är den där jävla Gunnar som bröt sig ut och tog resten med sig :mad: Men nu hörde jag iaf samtidigt och hann grabba tag i henne innan nån annan hann ut och stänga in de igen. Och vad får jag för det? Gunnar pissade ner handen på mig :mad: Hon är då måttligt road nu iaf, för nu sitter det minsann ståltråd på luckan. Hon kan försöka öppna bäst hon vill, lyckas gör hon icke! :devil:

Eh ja, nån som vill ha 5 hjärtatt... öh, bedårande råttor? :angel::rofl:
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Jamen alltså... Jag har ju flest inlägg av alla, tom fler än självaste guden Gunnar (admin, inte råttan)! Det borde ju faktiskt göra mig till ett starkt undantag? :angel:
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Nejtack, det räcker så fint med 2 degupojkar med ungefär samma intressen...:angel:

Sambon mötte dem på golvet i TV-rummet igår morse, och det var två ynkliga små saker som bara tiggde om att få komma hem igen.

De har sovit nästan konstant i ett dygn efter sitt lilla äventyr...:devil:
 
Sv: Råttor bortskänkes!

För det först så är ju inte annonser tillåtna i forumet, jag hänvisar dig till annonssidorna.;):D

För det andra tar jag mer än gärna emot Krull! :love:
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Krull var duktig och satt kvar i buren så hon stannar, de andra får du gärna ta! :devil::D
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Men serru, då får jag önska lycka till! Hon pissar nämnligen jämt när hon ens kommer i närheten av ett klädesplagg man har på sig, så jag får helt enkelt hålla utkik efter blöta fläckar! :devil:
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Men då klär jag insidan med plast! Då rinner det inte rakt igenom iaf. Och tröjan går ju alltid att tvätta :idea:
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Varför kan du inte göra det själv? ;):angel:

Förresten så tar jag gärna Sonic med :D
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Men då kan jag åka dit för typ trakasserier eller nåt och då hamnar jag i fängelse på Alcatraz och då kan du sno Krull ju! :eek:

Sonic får du gärna ta :devil:
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Det blir ju perfekt, jag får krull och du får några nya lekkamrater i fängelset :D

Bra, kan du skicka henne på posten? :d
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Men jag vill inte leka med de :(

Visst, ska till ica nu så jag passar på att köpa kuvert då! :D
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Jodå, de blir säkert jättekul ska du se :)

Jodå, ett stort vaderat kuvert är inhandlat :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp