Bukefalos 28 år!

Råttor bortskänkes!

Sv: Råttor bortskänkes!

Eller om vi kan vänta ett par månader tills jag fått körkort så kan jag hämta henne med bil, så slipper jag frakten! :idea:
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Visst, bara jag slipper betala ett enda litet öre för fanskapet så är jag nöjd! :angel:

(Btw, jag kanske ska köpa mus :D)
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Då får jag skicka upp lite mat och vatten med flyg sålänge ;)

:eek: Hur mycke åbäken ska du ha egentligen? :angel::D
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Ååh jag vill med bli med möss :D
Men vet inte om jag törs, dom verkar vara svåra att få tama..
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Råttor bortskänkes!

Så många som möjligt? :angel: Närå men det är välplanerat och allt, har suktat efter möss läääänge nu så nu tänker jag slå till och får förhoppningsvis med en från stockholm när jag ändå ska dit och hämta GP-råttan :D

Länken funkar inte, blir bara sidan kan inte visas :confused:
 
Sv: Råttor bortskänkes!

En?
Möss är väl precis som råttor och behöver sällskap? :confused:

Hmm.. gå in på råttforumet, sjukstugan och in på "Är som en trasa"
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Men då luktar hanarna så förskräckligt istället! :eek:

Nej, verkligen inte
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Jag hoppas på en texel, de luktar mindre :D Har mailat Grodan och hon har texlar till salu iaf, ska ringa henne så snart jag törs närma mig telefonen :angel:
Och till en liten mus är det ju ganska brutalt mycket smidigare att rengöra buren än till ett gäng råttor också liksom, så det kan man ju göra desto oftare. Nog för att han ska bo stort men det är ju liksom ingen bur á la voljär eller Laura Super som bara är klumpigt och eländigt liksom :p

(Kan nån döda mitt internet? Jag får bara sidan kan inte visas när jag skickar iväg svaret :mad: )
 
Sv: Råttor bortskänkes!

ok. vad säger din kära mamma om en mus då?

Detsamma händer mig ganska ofta, så du är inte ensam :D
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Hon vet ingenting :angel: Hon sa förut att hon inte orkar bry sig om vilka djur jag skaffar längre och jag skulle göra "vad fan du vill" typ, så jag tar det som ett tillstånd men låter bli att säga nåt för hon blir så jävla sur :D

Hon fattade inget när jag kom hem med värsta lilla petboxen att ha som transportbur iaf :rofl:
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Lyx!
Här får man kanppt skaffa en till råtta trots att jag kommer ha en kvar iaf :(

Så du har musen hemma nu?
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Mjä, lyxigt skulle jag inte kalla det för egentligen får jag inte :p Låter bara bli att lyssna helt enkelt :D

Nejnej, inte än :D Jag måste ringa Grodan först, så om det blir nåt så hämtar jag hem lillskiten samtidigt som jag ändå ska till Stockholm nästa månad :p
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Kanske jag skulle göra samma sak? :angel::p

Okej, har du (o)tur så får du 3 burar då :D
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Nä, 5 :angel: Fast inte alla 5 på en gång som tur är :rofl: Är en råttgrabb som vill följa med härifrån till Uppsala också, och en som ska härifrån till V-ås :D Musens transportbur är ju liten som tur är så den kan jag gömma undan rätt lätt i väskan eller nåt :rofl:

Går det bra om din krabat får åka i en glassbytta eller nåt om det blir nåt av det? :p Lättare att gömma då, det är ju ingen lång sträcka precis :D
 
Sv: Råttor bortskänkes!

:eek:
Bara om det finns lufthål :p
Men man får väl åka med djur på tåget? iaf på det tåg jag åker.
Förresten, om det blir en råttis så blir det Ananas (råtthjälpen):love:
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Äh, lufthål är väl onödigt :angel:

Ja djur får man ha, men max 2 djur/2 burar med djur :crazy: Så jag får stoppa ner musburen med glassbyttan ovanpå i ryggsäcken när konduktören går förbi :rofl:

Rex :eek: passa så jag inte tar med henne hem själv! :angel::devil::D
 
Sv: Råttor bortskänkes!

Passa dig :devil:

Aj jäklar.. men då får du sätta ihop ananas och musen :idea::angel:

Ska enligt jourhemmet vara jäkligt kelig också :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp