Bukefalos 28 år!

"Råttorna bodde i besticklådorna"

Sv: "Råttorna bodde i besticklådorna"

stackars stackars små liv:cry:
 
Sv: "Råttorna bodde i besticklådorna"

Varför ens göra så mot försvarslösa djur?

:cry: :cry: :mad:
 
Sv: "Råttorna bodde i besticklådorna"

:cry: :mad: Nu är jag nästn säker på att männsikan är det minst intelligenta djuret :(
 
Sv: "Råttorna bodde i besticklådorna"

R8n skrev:
Varför ens göra så mot försvarslösa djur?

:cry: :cry: :mad:


Hemskt som fan, usch! somliga borde inte få ha djur.:cry:

Jag tror inte han visste vad han gjorde dock, han höll ju på med knark, och narkomaner brukar inte ha någon förmåga till att tänka eller veta vad dom gör.
 
Sv: "Råttorna bodde i besticklådorna"

Ja kanske det. Men varför ens skaffa djuren då? Han skulle säkert ha råttorna för att vara "tuff"

:mad:
 
Sv: "Råttorna bodde i besticklådorna"

"Nu kan lägenhetsägaren förbjudas att äga djur. Länsstyrelsen ska snart avgöra ärendet."

Vadå KAN??
SKA menar de väl? Finns det något att tveka på? Slappjävlar. :mad:
 
Sv: "Råttorna bodde i besticklådorna"

Kunde inte säga det bättre själv...


Fan, man skulle ha bott granne med honom eller nåt. Kanske hade man kunnat ta råttorna innan det var för sent då eller nåt...
 
Sv: "Råttorna bodde i besticklådorna"

Det är ju så himla tragiskt..... Varför skaffar endel djur? Och så sitter en annan här o grubblar va man ska ge för mat till harar? Fy tusan för sånna människor alltså. urk. Nu skulle man ha en spy smily.
 
Sv: "Råttorna bodde i besticklådorna"

Tragiskt och allt för vanligt!
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har fått inse att jag inte kommer ha råd att köpa lägenhet i Lund 🫠 Så funderar nu på att flytta tillbaka till Malmö, där jag är...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 037
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Grans Naturbruksgymnasium i Öjebyn har stora problem med råttor. De är i kattstorlek. Skolan har provat både gift och fällor, inget...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 645
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Person A och person B flyttade ihop, skaffade barn och gifte sig. Det tog slut och de har skiljt sig. Person A hade ingenstans att ta...
Svar
11
· Visningar
1 265
Senast: nullo-modo
·
Bukefalos Hej! Det är något knas i länkningen mellan http://www.bukefalos.com till https://www.bukefalos.se - kan du kolla på det är du snäll? Jag...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp