Registrera på språnrulla

Mickizz

Trådstartare
Halloj! Jag ska på måndag åka till semin stationen för att kolla upp hur mitt sto ligger i brunst. Jag måste då innan registrera henne på språngrulla. Jag förstår inte riktigt hur man gör, finns de någon som vet och kan hjälpa mig? lr tror ni att dom på stationen kan hjälpa mig me det?
 
Men måste jag bestämma hingst på en gång? för som ja förstod de så behöver ja bara reg stoet å sen kunna säga till dom på stationen om vilken hingst ja vill ha?
 
Men måste jag bestämma hingst på en gång? för som ja förstod de så behöver ja bara reg stoet å sen kunna säga till dom på stationen om vilken hingst ja vill ha?
Fast det kan ju vara bra att kolla med hingsthållaren så att hingsten är tillgänglig och inte fullbokad..
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 938
Senast: Freazer
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 131
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 389
Senast: lundsbo
·
Hästvård Nojja är bara förnamnet, testar att slänga iväg en tråd här för att försöka bli lite klokare 🙈 Herr häst hade hagrejs idag på...
Svar
8
· Visningar
793
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp