Bukefalos 28 år!

Registrera på språnrulla

Mickizz

Trådstartare
Halloj! Jag ska på måndag åka till semin stationen för att kolla upp hur mitt sto ligger i brunst. Jag måste då innan registrera henne på språngrulla. Jag förstår inte riktigt hur man gör, finns de någon som vet och kan hjälpa mig? lr tror ni att dom på stationen kan hjälpa mig me det?
 
Men måste jag bestämma hingst på en gång? för som ja förstod de så behöver ja bara reg stoet å sen kunna säga till dom på stationen om vilken hingst ja vill ha?
 
Men måste jag bestämma hingst på en gång? för som ja förstod de så behöver ja bara reg stoet å sen kunna säga till dom på stationen om vilken hingst ja vill ha?
Fast det kan ju vara bra att kolla med hingsthållaren så att hingsten är tillgänglig och inte fullbokad..
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 527
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 059
Senast: Freazer
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 169
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 212
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp