Resmål:Kroatien (eller annat bra tips!)

Aliche

Trådstartare
NU har jag googlat i flera flera timmar men blir inte visare..

Jag och en tjejjkompis har bestämt oss för att dumpa sambosarna i en vecka och dra iväg för sol och bad! Men jag hittar ingen bra guide om de olika delarna av Kroatien (eller andra ställen), bara bokningssidor där man redan bör veta var man vill åka och jag vill gärna hitta någon ny del eftersom jag och sambon var på ön Bohls för ett par år sen.

Så alla tips om städer, hotell, lägenhetshotell osv tages tacksamt emot! Gärna så billigt som möjligt men behöver inte va tokbudget, det viktigaste är fina stränder och boende som är relativt nära stranden (max typ 100m) schyssta matställen och gärna lite nattliv men inte bara en massa dyngraka 18-åringar (vi är 25 och 27)

Är det nån som har andra tips i Europa som stämmer in på beskrivningen så inte oss emot :) Vi ska åka första veckan i Juli.

Help me!
 
Sv: Resmål:Kroatien (eller annat bra tips!)

NU har jag googlat i flera flera timmar men blir inte visare..

Nejmen det kan du väl inte ha gjort? Jag får upp Kroatienguiden, Reseguiden (där du skriver in Kroatien i sökfältet) och jag vet inte allt på google vid första försöket. :)
 
Sv: Resmål:Kroatien (eller annat bra tips!)

Kroatien är superfint, men vill ni ha fina stränder så är det kanske inte det bästa.
Det är inte några länga fina sandstränder där. Bara sten sten sten. Nähä jag hittade en sandstrand.
 
Senast ändrad:
Sv: Resmål:Kroatien (eller annat bra tips!)

Nja men jag tyckte det var mer vilka hotell som fanns men ingenting om hur själva stället var och hur det låg geografiskt... Vill väl kanske egentligen ha tips från folk som varit på de olika ställena eftersom ALLT låter ju fantastiskt på resesidorna :)
 
Sv: Resmål:Kroatien (eller annat bra tips!)

Åh, perfekt tråd för mig! Jag och sambon tänkte bila Kroatiens kust i sommar nämligen :) Vi tänkte se nationalparkerna och sedan åka båt ut till lite olika öar...

Vad har du för planer hittills?
 
Sv: Resmål:Kroatien (eller annat bra tips!)

Inga planer än, men vi vill ha sol, bad, drinkar, sol, god mat, bad, sol, bad och avslappning :) har ni några hållpunkter än på er roadtrip?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
28 385
Senast: Åsa A
·
Äldre Kära buke, behöver er hjälp! Önskar tips på resmål utomlands i juni, troligtvis kring midsommar, 7-9 dagar. Önskar hitta ett ställe som...
Svar
7
· Visningar
647
Senast: Preussen
·
Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 115
Senast: sjoberga
·
Äldre Hello! Skulle gärna ta emot lite tips på chaterresemål, restid 1 vecka och någon gång i augusti, allra helst all inclusive. Eftersom...
Svar
5
· Visningar
700
Senast: BaconBob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp