Bukefalos 28 år!

Resmål sommaren 2015

GulleTrollet

Trådstartare
Jag & sambon har redan nu börjat planera lite inför sommarsemestern-2015.
Vad har ni för roliga, mysiga, spännande resmål att delge? Allt från dagsutflykter till övernattning. Något som ni tycker man bara måste uppleva?
Någon camping utöver det vanliga? Något speciellt hotell? Något som verkligen hör sommaren till? Eller som alla människor bör se?
Vi bor 10 mil norr om Göteborg, kan tänkas resa Max 30-40 mil, har möjlighet att låna husvagn.
Alla tips är av intresse, helt öppna för förslag ☺️
 
Jag tänker mig att få till resor till Yerevan, Bilbao och Porto under sommarhalvåret. Ungefär en vecka vid varje ort. Om Yereva känns för jobbigt, kanske det blir en tripp i det tyska industrikulturarvet istället.

Men det blev alltså inga tips inom dina villkor av det. :)
 
Jag är en sucker för dagsutflykter! Något som verkligen hör sommaren till är alla blommor på Kinnekulle tycker jag! När guckuskon blommar i början av juni är det fantastiskt vackert. Om man är lagd åt samma håll som mig kan man ju dessutom vandra och övernatta på berget.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 336
Senast: jemeni
·
Relationer Varnar känsliga läsare för långt och svamligt inlägg, men snart spricker jag! Om nån skulle lista ut vem jag är, låt det stanna hos dig...
Svar
16
· Visningar
2 914
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp