Bukefalos 28 år!

Resultat från idag, Gartow och Vedema?

TrixaLagom

Trådstartare
Nu förgås jag snart av nyfikenhet! Hur har det gått idag? Hur går det för alla de svenska ekipagen i Gartow? Hur har det gått på Vedema?

Någon som vet var man kan hitta resultat? Jag tycker jag har letat överallt men utan framgång.
 
Sv: Resultat från idag, Gartow och Vedema?

Här är länken till Tysland...GARTOW 160 km
Annelie etta just nu, Camilla 4:a. Frida och Jessica uteslutna. 5 av 11 startande kvar på banan.

Ang. Vedema hörde jag ang 80km* att Maria HE vann, Anne Schuber 2:a och Caroline Franzen 3:a!
 
Sv: Resultat från idag, Gartow och Vedema?

Uppdaterar mig själv, i 80* på Vedema kom Timmy 4:à å Emelie Ekström 5:à.

Annelie verkar för övrigt gått imål i Tyskland. Snittat över 16 km/h. Håller tummarna för Camilla fortfarande!
 
Sv: Resultat från idag, Gartow och Vedema?

Hurra! Tusen tack!

Och grattis till Anneli, och hoppas CK och Sokrates klarar sig hela vägen!
 
Sv: Resultat från idag, Gartow och Vedema?

Woho! Jag ser att CK och Sokrates har kommit i mål på fjärde plats, på strax över 11 km/h. Stort grattis!
 
Sv: Resultat från idag, Gartow och Vedema?

Resultat från Vedema finns på arrangörens hemsida samt Facebook! Även bilder (FB).
 

Liknande trådar

  • Låst
IT & mobiler För en tid sedan fick jag veta att reels var det man skulle lägga upp på instagram för att de var populära. Så jag har lagt upp reels...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
14 621
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 551
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 348
Senast: Twihard
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
634

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp