Bukefalos 28 år!

fjordtokan

Trådstartare
Det finns planer på att bygga en mycket enkel ridbana i vårt stall men frågan är vad som är billigast och bäst? Det är en ridbana som kommer nyttjas av maximalt 4 hästar per dag och jag det är ingen av oss som nöter speciellt hårt på ridbanan, det finns dessutom ridhus 1 km bort.

Har ni några förslag om hur en billig men ändå ok ridbana kan byggas? Det är 50 cm grus som "botten" för tillfället.
 
Sv: Ridbana

Det finns väl mängder med trådar om ämnet om man söker, vet att jag har läst förr..

Själv har jag aldrig anlagt ridbana men har uppfattningen att jag hellre skulle lägga mer pengar och få en ridbana som håller i stort sett året om än att snåla så man ändå bara kan använda den några månader om året..
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag har ett dilemma. Skulle ni prioritera att ha eran häst uppställda nära hemmet eller nära jobbet? Här är förutsättningarna. Nära...
2
Svar
21
· Visningar
2 538
Senast: Ajda
·
Anläggning Jag kommer få möjlighet att få hyra in mig på grannens ridbana. Ägaren skulle fundera på kostnad, men vad är rimligt att betala? För jag...
2
Svar
29
· Visningar
3 407
Senast: em-pirre
·
Anläggning Min stallägare har bett mig se över vad jag tycker är rimlig höjning av min stallhyra. Jag är den enda som är inackorderad så det är...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Sofie.S
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 438
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp