Sv: Riddare!"

Damn, vad snygga ni är vännen!

Kram på er båda!

*kl*

Lilla hingsten på sin första riktiga träning:

sultan090418_01.jpg


sultan090418_02.jpg
 
Sv: Riddare!"

Hej skickade ett mejl till adressen, men fick tillbaka ett automatiskt som sa att man inte kan skicka dit. provade två gånger. Men stämmer adressen för provade att ta bort L:et bakom furste^^

Då har det varit fel mail på våran hemsida i ett par år och det var han som hade hand om våran hemsida .
 
Sv: Riddare!"

Kirre: har du uffes nummer? I s f kanske du kan ta tourney's mailadress och be honom maila ? :)
 
Sv: Riddare!"

Vet ni eller någon annan om det kommer vara några riddar tävlingar eller uppvisningar i stockholmsområdet framöver?
Jättefina bilder ni har förövrigt!
Det vore riktigt roligt att åka och kolla och fotografera ;)
 
Sv: Riddare!"

Gud vad spännande med riddare! Visste inte att det var så är utbrett!
Passar på att lägga in en liten fråga om det e ok!
Finns det någon 'klubb' i Östergötland för 'riddare'?
Någon som vet?!

/EnWisa

Skulle gissa att södermanland är närmast, och då har vi ju såklart fabulösa Bockens kämpar :D
 
Sv: Riddare!"

Det var jag och min dotter och kolalde på, hon var väldigt impad och jag med, skitkul och superväder :)

Så tack alla riddare och övriga personer som fixade det! :)
 
Sv: Riddare!"

Lite sent, men kanske kan tråden vakna till liv igen :)

Iaf jag som riddare.
3A941BD5-B479-47F9-8722-F13F81817BD.jpg

Caligatio, vilket betyder mörker på latin.
Jag rider min 14 åriga nordsvensk valack.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter På lördag är det medeltidsmarknad på Tomarps Kungsgård. Då kan du äta medeltidsinspirerad mat, låta barnen testa på ridning på...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
495
Senast: Freazer
·
Dressyr Har sett 2 reaksjoner på youtube om FEI's nye regelbok for 2023 som har fjernet alle punkter om hvordan hestens hode skal være under...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 808
Senast: hastflicka
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp