I

Isidor

Jag ska köpa ny ridhjälm. har ni några bra förslag på vad man ska köpa . Den ska inte se för klumpig ut. :bump:
 
Jag har just köpt ny hjälm, en jacson. Vet inte vad modellen heter men den är sammet på utsidan och guldfärgat siden på insidan. Superskön! Köpte den på Eko.
 
håller med! charles owen showhat :) tas ur produktion nu så skyynda deeeej
 
Casco Yongster har jag och den är både billig och bra! Sök info om den på tex google. Man kan ställa in den efter sitt eget huvud och sitter därför perfekt :idea:
 
en annan har ju tänkt införskaffa sig en champion showring, har gått runt i en apful jofa alldelles för länge... :o
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter en ny ridhjälm då den jag har nu har alldeles för dålig ventilation! Min upplevelse är att många...
Svar
3
· Visningar
265
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
483
Utrustning Skulle vilja ge mitt syskonbarn en ridhjälm. Tips på modell eller vad jag bör tänka på? Hon är fem år och ”åker” på min häst någon...
Svar
2
· Visningar
303
  • Artikel
Hästnyheter Svenska Institutet för Standarder, SIS, har fastställt en ny standard som ställer högre krav på ridhjälmar. Detta för att i framtiden...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp