Bukefalos 28 år!

Ridslinga utanför Svenljunga?

Ichigo

Trådstartare
Det måste väl finnas? Är det någon mer än jag som bor i den här lilla hålan och söker ställen att rida på? Vet någon om något? Om inte, hur hittar jag?
 
Vanlig karta är underskattat när man letar ridvägar. Typ "Gröna Kartan". Att bara vika av från sin ordinarie rutt funkar också :)
 
Det måste väl finnas? Är det någon mer än jag som bor i den här lilla hålan och söker ställen att rida på? Vet någon om något? Om inte, hur hittar jag?

Men Svenljunga ligger ju mitt i ingenstans. :angel:;)

Kolla med ridklubben. Dom borde ha koll på ridvägarna. :)
 

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 800
Skola & Jobb Jag har många fysiska handlingar som jag granskar på detaljnivå rad för rad i mitt jobb. Tänk kontoutdrag med rader där du behöver...
Svar
5
· Visningar
577
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all...
Svar
3
· Visningar
426
Senast: Sassy
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 169
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp