Rikstravet 2015 - någon som ska investera?

Lovisaleonora

Trådstartare
Rikstravet återuppstår i lite ny tappning, två tränare/region. För en andel får du alltså två hästar.

Någon som ska investera? I vilket stall? Varför? Kommer du synas på banorna när din häst tävlar?

Själv har vi varje år investerat i Riksgaloppen, och jag har ett år tidigare varit med i Rikstravet. Det får nog bli en andel i Rikstravet i år, men ska jag satsa på det patriotiska valet (Syd) eller välja mer taktiskt?

Verkligen svåra i-landsproblem det här :D
 
Jag brukar ha för avsikt att göra det varje år, men det är inte alltid jag "hinner" d v s jag kommer inte något ställe där jag kan göra det i tid.
 
Aha, ett verkligt uppköp från Riksgaloppen. Att köpa på nätet tror jag ökar intresset. Här kunde man inte ens få info om de olika stallen i Riksgaloppen hos återbuden, utan var tvungen att ha hela besätllningen för att få köpa.
 
Vi avstår, för med två tränare och två hästar så är det inte lika roligt att vara med. Man kanske gillar den ena tränaren men inte den andra. Vi hittade inget par som passade oss. Så den här gången hoppar vi.
 
Jag tycker det är dumt att Tommy Zackrisson står som tränare i stall Syd, han har ju inga hästar i träning från nyår! Anders borde varit ansiktet utåt.
 
Rikstravet återuppstår i lite ny tappning, två tränare/region. För en andel får du alltså två hästar.

Någon som ska investera? I vilket stall? Varför? Kommer du synas på banorna när din häst tävlar?

Själv har vi varje år investerat i Riksgaloppen, och jag har ett år tidigare varit med i Rikstravet. Det får nog bli en andel i Rikstravet i år, men ska jag satsa på det patriotiska valet (Syd) eller välja mer taktiskt?

Verkligen svåra i-landsproblem det här :D


Stall Mitt: here we go!
 
Köpt andel till min son och min svärfar i födelsedagspresent, och så blev det visst en till mig själv med.. I stall Mitt. :) Skoj ju, har inte vetat att det fanns innan! Mitt för att man då kan åka och kolla ibland när de tävlar hoppas jag. Då kanske man kommer iväg, annars pratar vi jämt om att vi ska åka, men kommer inte iväg så ofta. Roligare om man har någon att heja på.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 127
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej! Jag har haft en hästpaus nu i 2 år då jag studerat och min häst blev till åren och fick tas bort i samband med att jag började...
Svar
17
· Visningar
2 032
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 284
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 15 år som har hästerfarenhet av både islandshästar och storhästar sen fyra år tillbaka. Jag har flera gånger...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 474
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp