Bukefalos 28 år!

Rött dressyrschabrak?

Ricco

Trådstartare
Ja, som rubriken lyder, någon som kan tipsa om ett rött dressyrschabrak. Det ska vara lite mer mot vinrött, inte den hemska grälla, chilifärgade orangeröda, utan lite mörkare... :D
Har letat såå himla länge nu, utan att ha hittat något att ha! O_o Blir tokig! :p
 
Sv: Rött dressyrschabrak?

Täntke precis länka ett skitsnyggt schabrak som ja själv tänk köpa i dressyrmodell, så har de slutat sälja dem nu :'(! Har ett vinrött i allroundmodell.... älskar det..

 
Sv: Rött dressyrschabrak?

Spana in hos Rider by Horse. Mkt fina, bra passform och håller god kvalitet enligt min stallkompis som har ett gäng av dem...
 
Sv: Rött dressyrschabrak?

jag har ett jättefint från horze, kejsarröd tror jag den kallades i färgen.
har även lite mer klarröda men fina från hööks och sjöhagen wear.
 
Sv: Rött dressyrschabrak?

Jag har ett från eskadron som har jättefin lite mörkare röd färg. Dessutom är ju eskadrons schabrak riktigt bra så det är ett tips! ;)
 
Sv: Rött dressyrschabrak?

HorseGuard har i den nyansen du efterlyser (tror det är den nyansen du menar). Vetesjutton om jag har nån bild på mitt dock, är lite för mörkt för min smak eg men jag vill ha knallrött/tomterött ;P
 
Sv: Rött dressyrschabrak?

Jag har ett jättefint rött schabrak (åt det vinröda hållet) med brun kant från Hööks.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: Acto
·
L
  • Artikel
Dagbok OBS Att jag ändrade rubriken för att nu har dom be stämt sig att jag har en hjärt muskel inflamation och har hjärt rytm rubbningar 😭 Men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 776
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 185
Senast: Badger
·
Hästvård Som rubriken lyder; någon som har förtjockat gaffelband utan andra skador på gaffelbandet? Vad innebär det att det är förtjockat...
Svar
6
· Visningar
950
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp