Bukefalos 28 år!

Romance scam.

Sv: Romance scam.

WTF!!!

How dare you talk to me like that?! I thought our love was warm and with
respect. I thought I did a mistake to send you those photos and I did
apologize, but I DO NOT WANT to be insulted!

If you wanna break up just do so, I've already told you I won't do your
dirty deeds, but DO NOT INSULT me or my feelings!!!
Oooooh, stackars idiot som är satt på pass ... :rofl:
 
Sv: Romance scam.

Hoho, förstå vilka problem han/de ska ha på sin sida skärmen. Allt gick ju såå bra, och nu detta.. Allt blit fel, du bara krånglar och hur ska de vända det här ;)
 
Sv: Romance scam.

Inte ett ljud på hela dagen från my darling captain, jag är sååå orolig. :cry: Han som redan skickat alla pengar och allt han äger och har utom kläderna på kroppen och även sagt upp sig från armén. Tänk om han nu blir strandsatt i Afghanistan utan en chans att ta sig hem eller kontakta mig mer? :crazy:

Undrar om jag kommer höra ngt mer från ARAMEX, om nu my darling är försvunnen? ;)
 
Sv: Romance scam.

Enligt vad han skrivit tidigare så sitter han på kontoret nu tills avskedet är klart, men det var annars en av mina tidigare teorier. Han har läst mina meddelanden nu men inte svarat. Ska som sagt bli intressant att se om de lägger ner allt eller om AMAREX hör av sig. :grin:
 
Sv: Romance scam.

Asgarv! Förlåt men vilken sjukt rolig tråd samtidigt som det känns trisst att dejtingsidor infekteras med denna typ av människor!

Du måste ju se hela bilden, han har ju bara mig i hela världen, jag är allt för honom i en värld av krig och hat. Han ser sina män skadas och dödas, blivit skickad runt hela världen för att skapa fred och hade det inte varit för min skull så hade han blivit skadad häromdagen när han satt vid datorn istället för att följa med sina mannar på ett uppdrag. Tre av dem skadades och fick skickas hem till USA för vård.

Är han inte underbar? Sitter på en chat medan han sänder ut sina män i strid. :p
 
Sv: Romance scam.

Jag tror han har dumpat mig, jag är för besvärlig. :D
Däremot vet jag att den andra kvinnan som han skickat sina 600 000 USD och personliga ägodelar till har blivit kontaktad av fraktfirman, hon kommer också be Mark skicka pengar till avgifterna. ;)

Otroligt vad mycket pengar han måste ha innestående, om han kan skicka 600 000 USD till oss alla. :angel:
 
Sv: Romance scam.

Inte ett ljud på hela dagen från my darling captain, jag är sååå orolig. :cry: Han som redan skickat alla pengar och allt han äger och har utom kläderna på kroppen och även sagt upp sig från armén. Tänk om han nu blir strandsatt i Afghanistan utan en chans att ta sig hem eller kontakta mig mer? :crazy:

Undrar om jag kommer höra ngt mer från ARAMEX, om nu my darling är försvunnen? ;)

Och den viktigaste frågan av alla - vad ska vi ha som vardagsunderhållning nu?
 
Sv: Romance scam.

Tja, vi får väl hitta någon annan att roa oss med? Det finns gott om bedragare, även om alla inte kan ha snodda foton av Michael F. ;)
Förr eller senare så hade det ju tagit slut när han/de insett att de inte skulle få några pengar av mig. :D
 
Sv: Romance scam.

hahaha, ngt sa roligt har jag inte last pa lange.. men ville komma med lite saker som kan vara av intresse for dig..
forst och framst, alla som ar stationerade "overseas" far sina loner insatta pa sitt konto i bank i usa, tex US Navy Federal Credit Union (obs bara ett ex example). Om de vill ha kontanter dar de ar stationerade sa kan de ta ut pa basen/post da det finns en "filial" typ stalle, och da far de pengarna i valutan av landet de ar.. Att de inte far ha kontanter i camp ar bs big time.. och hur han har lyckats samla pa sig $ 600 000.00 lagligt ar ocksa intressant haha.. Sen kan man inte "saga upp sig" fran US Army. Man har kontrakt, 4 ar, tex och sen kan man antingen stanna inne (stanna i USA) och skriver da igen kontrakt.. Enda gangen man blir "uppsagd" ar om man har gjort ngt brott och da blir man arresterad, gar till domstol och sen blir man "discharged" pa ett eller annat satt. Och ingen kan vara online sa ofta som han tydligen ar.. lol..
En "one star" ar en major, en kapten har 2 "streck" pa axlarna (googla us military ranks)
Och sa en fraga. ar det mojligt att du kan pa ngt satt fa fram IP adressen var hans brev kommer ifran? just fran intresse punkt..
En annan sak, nar man ar stationerad "overseas" har man en adress, i USA med APO, FPO och nummer, man sander brev/paket till Capt. Mark Rite eller Brown (valj sjalv lol) sen har han ett nummer typ personnummer som ar hans, inte social security # utan ett som han har fatt fra USA. Sen ar det hans company battaljon och deras nummer, Sen kommer APO med nummer, sen New York NY, och postnummer. Sa vad han an sager om address i Kabul, sa gar all mail till usa forst..
Sa nar han da sander sitt paket fran Kabul, ar det hans military address som ar avsandare.. Var han nu an ar. lol
Jag hoppas verkligen han kommer, lol du maste ju fa din lovegarden hahaha..
Och sa en allvarlig note. Om du ar i stockholm, inte for att de kan gora ngt men ga till ambassaden, visa bilden pa capt. Ferreter(?) och forklara att denna bild anvands i pa natet. Vet inte vem personen ar men de kan kanske stoppa och ta bort pa ngt satt..
Tycker synd om de som verkligen ar sa ledsna och behover karlek sa desperat att de faller for sana har scammar.. Tyvarr kommer det alltid att finnas idioter och "suckers".
Vantar med spanning pa fortsattning .... Hoppas din slagna bruta lunginflammation drabbade kropp laker snart lol..
 
Sv: Romance scam.

Tack för input, jag känner redan till det men det är säkert många andra som inte gör det. Personen på bilen är ÖB inom NATO och det är som sagt väldigt vanligt att de använder bilder på mer eller mindre kända soldater/personer, men google is your friend och jag hittade honom snabbt. Det är nog hopplöst att hindra dem från att använda bilderna på Michael F då han är en känd person, kolla själv om du öppnar länken i mitt första inlägg.

Jag skickade ändå ett mail till pressansvarige var han nu sitter i USA men har aldrig fått ngn respons och med tanke på den varningar som US Army själva lägger ut på nätet om sådanna här scams så är de medvetna om problemet.

Jag tyckte synd om den riktigt personen först, tänkte att han kanske skickat de här bilderna till någon som han ville ha kontakt med, men det är offentliga bilder som jag kände igen när jag kollade upp honom. Lite beskurna så inte andra syns eller så hans verkliga namn går att läsa, men dock offentliga bilder vilket betydligt underlättade mitt letande. :D
 
Sv: Romance scam.

Hahaha underbart! :D Han blev väl heartbroken. ;)

https://www.flashback.org/t1203493
Vet ej om det är tillåtet att posta länkar här, men här är en annan helt UNDERBAR tråd om en som lurar en snubbe som skickat Nigeria-brev. :D
Den är så jäkla rolig. Tänkte att ni nog uppskattar den också.
 
Sv: Romance scam.

Den här tråden som sagt varit helt underbar att följa och jag tycker det är jättetråkigt att det nu är slut på den! Tusen tack Mia_R för att vi fått följa din romans :D

Döm om min förvåning när jag såg det här bland mina meddelanden på FB tidigare idag (kom visst in redan i mitten på juni, men jag kollar inte där så ofta...) Nu har jag varken tid eller den otroliga fantasi och inlevelseförmåga som Mia_R har, för att göra något liknande men någon som vill plocka upp tråden? :angel:

Btw - det verkar som om hon gillar tjejer.....

..........
Hallå
Mitt namn är Jenni såg jag din profil och det var intressant så jag skulle vilja veta mer om dig. Det kommer att bli ett nöje att läsa från dig, om du inte skulle ha något emot, kan du maila mig privat på jenni....@....com
så att jag kan svara dig snabbt och även skicka min bild för dig att veta mig. Jag kommer att väntar din e-post snart, kyss.
Din vackra nya vän,
jennifer

Hello
My name is jenni, i saw your profile and it was interesting so i would like to know more about you. It will be a pleasure to read from you,if you wouldn't mind, you can email me in private at jenni....@....com
so that i can reply you quickly and also send my picture for you to know me. I will be expecting your mail soon, kiss.
Your lovely new friend,
jennifer
 
Sv: Romance scam.

Åh, sånna där har jag fått drösvis av, orkar inte ens besvara dem. Det lustiga är att nu när "Mark" är borta har jag fått många besökare från väst-Afrika. :angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp