ROSA -Tråden!!

Sv: ROSA -Tråden!!

Vilken tråkig kapning... Hon är medryttare skrev hon ju och det är väl upp till ägaren att sadeln passar, inte medryttaren


ursäkta för ot

är här någon som har ett rosa regntäcke till stor häst som kan tipsa om nåt märke?
 
Sv: ROSA -Tråden!!

d8bacbca.jpg


Rosa boots och grimskaft. :D
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Hur långt bak man en lägger den där sadeln så åker den fram något när man galopperar och travar, och den där ponnyn har ingen svanskappa (än) :confused: så tack för att du påpekar det men jag är medveten om att sadeln ligger lite väl långt fram
Det är ingen ursäkt, sadeln passar inte. Och sadeln ligger inte lite långt fram, utan såpass långt fram att den skadar hästen!

Vilken tråkig kapning... Hon är medryttare skrev hon ju och det är väl upp till ägaren att sadeln passar, inte medryttaren
Man har väl ändå ett visst ansvar?
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Ja men ägaren har huvudansvaret. Men det är väl inte detta tråden handlar om? Håll er till ämnet så inte tråden stängs! Kan väl ha en tråd utan tråkigheter för en gång skull?!


Ingen som har ett rosa regntäcke till stor häst att visa upp? Helt rosa? :D
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Fast man har ändå ett ansvar. Man är väl inte så dum så man sätter sig på en häst med sådan dålig utrustning med ursäkten att det är ägarens huvudansvar??

Stackars häst.
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Ignora inläggen bara om du inte vill läsa dom. Jag tycker att det är viktigt att reagera och säga nått så hästen har en chans att få en bra sadel än att bara vara tyst för att inte byta ämne i tråden och störa personer som du. Jag stör mig mer på att se en häst med sadel som kan orsaka den smärta än att tråden byter ämne lite...
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Men ta det då via pm till den som la in bilden. Klart man ska reagera men måste man alltid göra det inför alla? Speciellt när tråden handlar om en annan sak och den, fram tills för några inlägg sedan, varit en positiv o rolig tråd. Pm är ett bra sätt att ta andra saker via.
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Håller med, ni kan väl ta det via pm? :)

Puttar upp tråden med lite rosa. Såhär såg vi ut häromdagen.

120430-005_200629681.jpg
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Jag la bara ut en bild mej och "medryttarponnyn" i våran rosa outfit eftersom det är typ det trådan handlar om.

Min menig var inte att kapa tråden, så nu villl jag att den återgår till ämnet.

Någon som vet vart man kan hitta rosa benskydd som matchar till vår övriga outfit?

*lägger ut en till bild*
img_8062_194312090.jpg
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Men ta det då via pm till den som la in bilden. Klart man ska reagera men måste man alltid göra det inför alla? Speciellt när tråden handlar om en annan sak och den, fram tills för några inlägg sedan, varit en positiv o rolig tråd. Pm är ett bra sätt att ta andra saker via.


Att ta det i samma tråd som bilden dyker upp är viktigt för du vet ALDRIG vem som ser bilden och sp vips så har 30 ungar sina sadlar så där långt fram på sina hästar för att dom sett en bild på internet där dom hade det och då måste det vara ok.

Så jo man tar det inför alla.
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Märke vet jag inte faktiskt, köpte det begagnat, och har det inte kvar så kan inte kolla heller.
det är ett 150-200 g vintertäcke.
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Precis, hellre offentligt så kanske fler förstår vad de utsätter sina hästar/medryttarhästar för. Det är förkastligt att så många är så okunniga att de sadlar på det där viset.
 

Liknande trådar

Ridning (förlåt mig om jag lagt denna tråd på fel plats, jag är ny här på buke!) Att rida är bland det bästa som finns, men ibland känns det...
2
Svar
27
· Visningar
4 511
Senast: AW
·
Ridning Förra tråden låst så vi fortsätter i denna. Femke jobbar på bra. Nya övningar med mycket bommar och gymnastikhoppande och det blir...
25 26 27
Svar
521
· Visningar
56 988
Senast: Andromedae
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
911
Senast: sorbifolia
·
Träning Jag har problem med min häst som är dåligt musklad och blir springig (går/springer snabbt och slarvigt så att hon nästan snubblar) när...
Svar
8
· Visningar
1 657
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp