Bukefalos 28 år!

Rosetter o plaketter

Sv: Rosetter o plaketter

lite olika...... plaketerna i stallet och har glasskåp hängandes... med rosetter och pokaler i.. rätt fint :)
 
Sv: Rosetter o plaketter

Plaketterna uppspikade i stallet, pokaler och liknande på en hylla i rumemt och rosetterna hänger jag också upp i rummet :)
 
Sv: Rosetter o plaketter

Rosetter på väggen i mitt rum

Plaketter på en speciell tavla i stallet (hästägarens eget stall)
 
Sv: Rosetter o plaketter

Varje gång jag ska tävla lovar jag mig själv att göra en rosetthylla där jag sätter upp rosetter och medljer. Gör jag det....nä.
Det betyder alltså ungefär att mina rosetter ligger undangömda i en garderob utom en rosett och en medalj som betyder lite extra för mig :p
 
Sv: Rosetter o plaketter

Rosetterna hängs upp. Plaketterna ligger hemma och skräpar, ska väl sätta upp dom när jag orkar nån gång :p
 
Sv: Rosetter o plaketter

placketterna ligger i ena stallskåpet sen jag flyttade till nytt stall för 3 år sedan :angel:

rosetterna hänger i sorummet på rad närmast taket, nästan som en bård, den dag jag får eget stall så kommer de hamna i sadelkammaren.
 
Sv: Rosetter o plaketter

lite olika...... plaketerna i stallet och har glasskåp hängandes... med rosetter och pokaler i.. rätt fint :)

kan visa...

PICT2273.jpg

PICT3106.jpg

PICT3111.jpg
 
Sv: Rosetter o plaketter

Måste bara fråga

Vad gör ni med era rosetter och plaketter när ni kommer hem i från tävling?

Själv hänger jag upp plaketter på boxdörren så snart vi får tid, rosetterna får stanna i bilen och tas med in i huset, där jag hänger upp dom på väggen i mitt rum...

Hur gör ni?

Hur gör andra?
Så gör jag med :) jag har en sepparat väg med bara rosetter bukaler och bilder från tävlingar som jag kallar Tävlings vägen :p
Mkt praktiskt tycker jag :bump:
 
Sv: Rosetter o plaketter

Får väl uppdatera, rosetter fortfarande på väggen hemma.
Medaljer likaså.
Pokalerna har fått en egen hylla ny och slipper trängas med badminton och fotbollspriserna. :D
Plaketterna ligger hemma, men ska skruvas upp på träplattor som hängs upp på väggen.
Den dagen jag får eget stall vill jag ha alla rosetter och plaketter i stallet.
 
Sv: Rosetter o plaketter

Plaketterna hamnar i stallet på nån vägg inte på boxdörren, Rosetterna hamnar på väggen i mitt rum och pokaler på en hylla i mitt rum. Hade rosetter (från förra ponnyn) nerpackade ett tag men jag saknade att kunna titta på dem och minnas :) Så de har åkt tillbaka upp på väggen :)
 
Sv: Rosetter o plaketter

Jag tycker det är så tåkigt med rosetter, så dom ligger lite här och var i skåpet, i bilen, i transporten osv... Sen har jag självkart sparat Dom som har betytt något för mig när jag hade min första ponny och man va så lycklig för en placering..
Jagar hellre plaketter, hemma i stallet "tävlar" vi om vem som har flest plaketter. Men bara på skoj. =)
 
Sv: Rosetter o plaketter

Plaketterna hamnar på en speciell stallvägg med namn och kolummrer. Rosetterna har jag längts med taket som en bord i sadelkammaren.
 
Sv: Rosetter o plaketter


så du har varit i vikbolandet och tävlat minnsan? eller är det en från dagstorp (dom har nästan likadana) . den runda, guldfärgade plaketten med ett svart hästhuvud på menar jag.. :rofl:
 
Sv: Rosetter o plaketter

får jag visa lite plaketter . ? gör det iaf, den som inte vill se kan ju blunda :devil:

nu står ju jag och Isak lite ivägen men men..
11428184.jpg


Vi har hängt upp plaketterna på skåpdörrar, där innanför (eller bakom plaketterna kanske man säger..) har vi sadlar, träns o lite täcken :) Men vi har plaketter på boxdörrarna också, det där är bara plaketter som vi har fått med 4 av dom hästar som vi har sålt. när vi säljer en häst så tar vi ner plaketterna o spikar upp dom där, så den hästen som ska ta över boxen har plats till sina bliviande plaketter.. ;)
 

Liknande trådar

L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 521
Senast: Dentaku
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 497
Senast: zarmino
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
976
Senast: Sassy
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 934
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp