rymmande shettis!! hjälp!!

Sv: rymmande shettis!! hjälp!!

har en gammal ponny som behöver mycket mat och ett stort sto som nog hade fått fnatt om hon fått gå i den lilla hagen utan ngt att äta. dessa delar staket på 2 av shettis-hages sidor. de brukar gå bredvid shettisen och beta men då hon rymmer in i deras hage så jagar stora stoet iväg henne. och i vintras då shettis-hagen var total begravd i snö och bara översta tråden stack upp över snön så gick shettisen lugnt och snällt inne i hagen även om hon lika gärna hade kunnat skritta över tråden.

jag satte plankorna på utsidan med borr in i stolparna, den knäcktes mitt av på brädan.
31331028.jpg
[/url][/IMG]
31331047.jpg
[/url][/IMG]
31331044.jpg
[/url][/IMG]
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 115
Senast: nullo-modo
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 171
Senast: Twihard
·
Hästvård I början av april stängde vi av 2/3 av hästarnas hage för att gödsla. Kulorna låg kvar tills i helgen när regnet äntligen kom. För 1 1/2...
2
Svar
25
· Visningar
3 100
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Jag har lite problem med min shetlandsponny. Han är sex år gammal, har varit hos mig ett drygt halvår, och har innan dess enbart varit...
Svar
17
· Visningar
2 329
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp