ryttarlicens

C

Chappe_

heelt onödig tråd jag vet, men nu har jag panik

för några veckor sedan skrev jag ut ett papper från ridsports hemsida, på pappret står ett datum, där man senast ska betala avgiften, men nu är det så att dumma jag inte betalat.. datumet gick ut för 10 dagar sedan :crazy:

får jag inte tävla alls i år nu?

försöker jag skriva ut ett nytt papper så står det att licensen redan är uppdaterad men att inget kort är utskickat.. väntar dom med att skicka kortet tills jag betalat, eller får ja inte tävla i år?


hjälp:cry: :confused:
 
Sv: ryttarlicens

Ja, de väntar med att tillverka kortet tills de fått betalt. Betala genast så kan du tävla när kortet kommer.

Normalt så kan du tävla med 'pappret' + kvitto på att du betalt, tills kortet kommit, men inte hur länge som helst, så det är nog det som datumet är till för.
 

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 339
Senast: Hedinn
·
T
Hästmänniskan De senaste veckorna har jag kartlagt vilka av Sveriges ridföreningar som använder sig av krypterad dataöverföring (TLS, även känt som...
Svar
14
· Visningar
1 734
Senast: Stereo
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 390
Senast: Habina
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 852
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp