Bukefalos 28 år!

Så olyckligt kär!

Sv: Så olyckligt kär!

Jag har varit i samma sits som du. Började en ny kille på jobbet, först var det inget men senare så började vi umgås mera och var MYCKET flirtande båda på och utanför jobbet. Han hade dock struligt med ex, under hela tiden.
Vi gick hela vägen flera gånger. Vissa stunder trodde jag att det kulle bli något men nee blev aldrig något.
Jag var ju jätte kär i honom. Och snygg var han ju oxå :love:
Han sa till mig att han bara skämta om allt han sa och gjorde men sluta ju aldrig.
Så han var ju ärlig i alla fall.
Dom om kring oss sa att han måste tycka om dig, visst på ett sett gjorde han det men inte tillräckligt för att det skulle bli något.

För att du skall få veta vad han tycker om dig, fråga!
Man kan inte gå månad efter månad och hoppas på något som kanske aldrig kommer bli.

Jag tror att din kille är lika dan som min O_o
 
Sv: Så olyckligt kär!

Uppdaterar väl lite då ifall någon är intresserad. Japp efter lite mer flörtande frågade jag vad han vill egentligen och det visade sig att han trodde att jag inte var intresserad eftersom han inte fick någon respons...Han sa massa fina saker och vi ska på dejt i veckan :-)
 
Sv: Så olyckligt kär!

Uppdaterar väl lite då ifall någon är intresserad. Japp efter lite mer flörtande frågade jag vad han vill egentligen och det visade sig att han trodde att jag inte var intresserad eftersom han inte fick någon respons...Han sa massa fina saker och vi ska på dejt i veckan :-)

Men Gud va roligt :d ....du får berätta sen hur det fortlöper :)
 
Sv: Så olyckligt kär!

Men gud jag orkar inte. Hans idé att vi skulle ses. Han har sagt det två gånger. När jag frågade typ när ska vi ses då. Sa han typ vet inte, hur ska vi ha tid med det, eller nåt i den stilen. Grejen är att han frågade mig samma sak en annan dag och jag sa också typ, hm vet inte typ. Men varför ska det vara så svårt. Spelar han svår eller är han jävligt velig....
 
Sv: Så olyckligt kär!

Om han nu var i ett förhållande när du skickade SMS så skicka igen nu när han är singel. Svarar han inte på det så har du svart på vitt. Eller ännu hellre; fråga honom när ni träffas på jobbet om han vill ses privat.

Bättre att veta än att du ska ödsla din tid och känslor på någon som inte är intresserad.



Håller fullständigt med.
Varför ödsla tid på tramsiga gissningslekar när man kan få svar på stört.
Ska jag vara någons förströelse eller underhållning ska det vara ömsesidigt.
 
Sv: Så olyckligt kär!

Men om han frågar när ni ska ses och du säger vet inte, då är det väl inte han som är svår? Säg ett förslag bara?
 
Sv: Så olyckligt kär!

Men gud jag orkar inte. Hans idé att vi skulle ses. Han har sagt det två gånger. När jag frågade typ när ska vi ses då. Sa han typ vet inte, hur ska vi ha tid med det, eller nåt i den stilen. Grejen är att han frågade mig samma sak en annan dag och jag sa också typ, hm vet inte typ. Men varför ska det vara så svårt. Spelar han svår eller är han jävligt velig....

OK, nu får det för bövelen vara slut på velandet.
Nu gör du så här:
1) Kolla ut tre tillfällen då DU är ledig och kan träffas.
2) RING eller prata ÖGA MOT ÖGA med snubben och föreslå att ni träffas på något av de tre datumen.

3) Om han inte kan något av dom, men verkar uppriktigt intresserad av att träffas så ber du honom att föreslå ett annat datum då han kan (och det ska du ha svar på där och då, han ska inte "återkomma" nån gång senare eller aldrig...).
4) Om han inte kan något av dom datumen, och inte verkar speciellt intresserad av att hitta ett datum som passar.... säg att "jaha, nej då får vi lägga ner dom planerna då" och så släpper du honom och går vidare.

Herre gud människa, det får väl finnas gränser för hur mycket man kan vela!! ;)
 
Sv: Så olyckligt kär!

Men gud jag orkar inte. Hans idé att vi skulle ses. Han har sagt det två gånger. När jag frågade typ när ska vi ses då. Sa han typ vet inte, hur ska vi ha tid med det, eller nåt i den stilen. Grejen är att han frågade mig samma sak en annan dag och jag sa också typ, hm vet inte typ. Men varför ska det vara så svårt. Spelar han svår eller är han jävligt velig....

Men ursäkta, vad håller ni på med?
 
Sv: Så olyckligt kär!

Men gud jag orkar inte. Hans idé att vi skulle ses. Han har sagt det två gånger. När jag frågade typ när ska vi ses då. Sa han typ vet inte, hur ska vi ha tid med det, eller nåt i den stilen. Grejen är att han frågade mig samma sak en annan dag och jag sa också typ, hm vet inte typ. Men varför ska det vara så svårt. Spelar han svår eller är han jävligt velig....

Jamen OHHH??? Du kan nog inte skylla trögheten på honom!! Föreslå något datum och plats för honom och passar inte det så föreslår du nåt annat. Varför göra en plättlätt sak och ett guldläge till något så svårt (och det gäller er båda!!)???
 
Sv: Så olyckligt kär!

Från ett lite annat perspektiv (kille), så verkar det vara antingen tidernas mest osäkra kille (inte troligt om han var ute och dejtade andra), eller så har du blivit hans backup. Dvs, han tycker om dig, men vill e.g ha något annat. Dock så håller han dig på kroken för att ha något att falla tillbaka på. Genom att du visar intresse, så gör du bara saken enklare för honom.

Mitt tips för att ta reda på om han verkligen bryr sig, eller bara har dig som backup är att du borde gå på en dejt med någon annan (på riktigt, eller bara ljug ihop något) för att se hur han reagerar.
Borstar han av sig det, så vet du att han inte bryr sig. Blir han lite ledsen/besviken, så vet du att det faktiskt finns något.
Låter hårt, men det är bättre att ta reda på det nu istället för att bli dumpad senare.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Roheryn
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 006
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 587
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
12 403
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp